AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hater å ikke vite når mensen skal komme. Skikkelig plagsomt! Går og kjenner etter, skjer det noe? Eller er jeg gravid? En test her og en test der, alltid negativ. Umulig å vite, slim i tide og utide. Misunner dere som har regelmessig og vet nesten på klokka når den skal komme. Forutsigbart. Anonymkode: eb8a4...13c 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Hvor uregelmessig er du? Har du fått noen form for utredning for å finne ut hvorfor? Anonymkode: 8767e...5c7
Laura80 Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Samme her, har hatt uregelmessig syklus hele livet. Fikk letrozol forrige mnd og da fikk jeg el cd 16
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor uregelmessig er du? Har du fått noen form for utredning for å finne ut hvorfor? Anonymkode: 8767e...5c7 Hittil i år har det variert fra 24 til 70 dager lange sykluser. Siste var 34 dager, er nå på dag 41. Har PCOS så er vel derfor. Prøver ulike livsstilstiltak for å få mer regelmessig men det er ikke gitt at det funker. Anonymkode: eb8a4...13c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hittil i år har det variert fra 24 til 70 dager lange sykluser. Siste var 34 dager, er nå på dag 41. Har PCOS så er vel derfor. Prøver ulike livsstilstiltak for å få mer regelmessig men det er ikke gitt at det funker. Anonymkode: eb8a4...13c Skjønner. Ja, det er veldig plagsomt. Sleit mye med det før, har også PCOS. Så gikk det seg helt plutselig til av seg selv og den var regelmessig i mange år. Nå begynner den å skli ut igjen. Hvis du er prøver kan du vel få Letrozol? Anonymkode: 8767e...5c7
Sofakona Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Spør gynekologen din om provera og letzerol
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Jeg hadde uregelmessig syklus før jeg begynte med p-piller. Varierte mellom 14-35 dager. Da jeg sluttet på pillen for å prøve så varierte syklus med 14-45 dager. Ulik lengde på blødning og EL også. Ble gravid PP5. Har du forsøkt EL-tester? Jeg tok faktisk hver dag fra første dag etter blødning siden jeg hadde så uregelmessig mens. Fikk EL på ulike dager etter syklus. Anonymkode: d3ef5...ebe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hittil i år har det variert fra 24 til 70 dager lange sykluser. Siste var 34 dager, er nå på dag 41. Har PCOS så er vel derfor. Prøver ulike livsstilstiltak for å få mer regelmessig men det er ikke gitt at det funker. Anonymkode: eb8a4...13c Jeg hadde det likt, eller jeg hadde nok lengre sykluser da jeg kun hadde 2-3 menstruasjoner i året. Men jeg fikk metformin, var overvektig (BMI 29) og fikk etter 4 måneder regelmessig syklus og to måneder etter det, altså 6 måneder etter jeg startet, ble jeg gravid og er nå i tredje trimester. Fikk det av legen min. Det er den minst påvirkendes medisinen, altså det stimulerer ikke noe som andre medisiner for infertilitet gjør, og er derfor et veldig godt og trygt førstevalg som mange leger/gyn anbefaler. Ville spurt om det. Anonymkode: 06342...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå