Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 42 år gammel mann som er gift. Vi har 3 barn sammen, hus, firma og er godt bundet opp. Vi har vært sammen i nesten 20 år, og gift i 12 år. Siden 2013 har jeg hatt en elskerinne, hun har til stadighet presset på for mere, men jeg har ikke ville skuffe barna mine. Hun har nå brutt all kontakt med meg, og vil videre med livet sitt, men hun er min store kjærlighet, og det vil jeg si til henne, og ha henne. 

Anonymkode: 48231...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. 

Kjøp deg en dagbok 

Anonymkode: 6b790...afe

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er dette en tråd som er skapt for å se om utro menn i forhold m elskerinner blir behandlet ulikt i forhold til en gift dame m elsker ?? 

Anonymkode: 137b8...778

• Liker 8
Skrevet

Syns den elskerinna har vært mer tålmodig enn de fleste og du har sikkert 15 versjoner av elskerinnetalen. 

Du får nå bare finne deg en annen du kan lure, dama har fått nok nå og går videre. Godt at hun endelig ble fornuftig. Hun vil ikke ha deg siden hun vet at du lett finner deg elskerinner og lurer dem, så bare å gå videre. 

Anonymkode: 7d075...d61

• Liker 6
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er en 42 år gammel mann som er gift. Vi har 3 barn sammen, hus, firma og er godt bundet opp. Vi har vært sammen i nesten 20 år, og gift i 12 år. Siden 2013 har jeg hatt en elskerinne, hun har til stadighet presset på for mere, men jeg har ikke ville skuffe barna mine. Hun har nå brutt all kontakt med meg, og vil videre med livet sitt, men hun er min store kjærlighet, og det vil jeg si til henne, og ha henne. 

Du vil ha henne men er og har vært for tafatt til å gjøre noe med det og heller valgt å lyve og bedre  din kone i et tiår og la elskerinnen holde livet sitt på vent like lenge?

Ja, sånn er det å ikke ha ryggrad. Syntes ikke synd på deg. Du fortjener ingen av dem. 

Skrevet

Det er dame som skriver dette. TS er elskerinnen som tenker på å gjøre det slutt for å se om hun kan vinne han over.

Anonymkode: 11ceb...05d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Buhu. Kan du ikke bare finne en ny da? Du bryr deg jo ikke så mye om henne.

Anonymkode: 1feda...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er dame som skriver dette. TS er elskerinnen som tenker på å gjøre det slutt for å se om hun kan vinne han over.

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Tja, da må du nesten ta et valg. Enten går du fra kona eller så lar du elskerinnen gå. Så enkelt er det faktisk. ;)

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du det?

Fordi denne mannen hadde selvfølgelig forstått problemstillingen fra elskerinnens side. Forstått at hun ville gått. På den andre side, dette er kvinneguiden og et typisk problem for en elskerinne

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi denne mannen hadde selvfølgelig forstått problemstillingen fra elskerinnens side. Forstått at hun ville gått. På den andre side, dette er kvinneguiden og et typisk problem for en elskerinne

Er ikke enig med deg. Mannen er jo dum så han har sikkert vært dum nok til å ikke skjønne hvorfor elskerinnen vil forlate han og ikke ta han tilbake. 

Du kan ha rett såklart, men jeg syns ikke det er tydelig at dette er ei dame som har skrevet. 

Elskerinnen har endelig fått nok, hun brukte mange år på å komme dit at hun forlot kreket, men hun gjorde det til slutt i hvert fall. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

1. La kvinnen gå og finne seg en mann.

2. Hvis du mener du er denne mannen, skill deg med kona og skuff barna dine.

Du må velge.

Jeg stemmer for alternativ 1.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei nei, nei!

Etter siste ukers tråder på KG, om at menn ikke forlater sine koner, har det vært et rush av elskerinner som gjør det slutt.

Dette er backlash’en. Nå kommer de ektemennene som har blitt dumpet av elskerinnene, inn hit, for å søke råd.

Anonymkode: eab11...703

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei nei, nei!

Etter siste ukers tråder på KG, om at menn ikke forlater sine koner, har det vært et rush av elskerinner som gjør det slutt.

Dette er backlash’en. Nå kommer de ektemennene som har blitt dumpet av elskerinnene, inn hit, for å søke råd.

Anonymkode: eab11...703

Er det mulig??😂😂😂😂forundrer meg ikke 1 meter det heller nei

Endret av GrønnNellik68
Skrevet

Hvis hun er din store kjærlighet, vil du ikke hennes beste da? Tror du ikke hennes beste er å la deg gå når hun ikke kan få deg helt?

• Liker 3
Skrevet

Det er rart hvordan det fort blir så mange tråder om det samme temaet på korte tidsrammer.

Men ok. En elskerinne gjør slutt. Finn en ny da. Du skal jo ikke forplikte deg, vettu

• Liker 2
Skrevet

Eg forstår ikkje korleis du ikkje er blitt tatt for dette før. Eg trur kona di veit. Og er en fantastisk skuespiller. 👍

• Liker 1
Skrevet

Uffa. Virkelig synd i deg altså😭

Anonymkode: 41246...902

Skrevet

Du kan vel ikke få i pose og sekk. Så du har fått et tilbud og takket nei. Så da respekterer du det. Enkelt og greit. Man skal ikke gråte over spilt melk

Anonymkode: 5094b...0e1

Skrevet

Så la henne, unner du noen å kaste bort tid på deg? 

Anonymkode: 6f8f0...a97

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...