Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig kjøpt meg svart dressbukse og dressjakke med en nydelig kremhvit topp til å ha inni. Har også kjøpt fine smykker til.. Går det greit å ha dette på et julebord som skal være på hotel?

Skrevet

Kommer vel an på hvor fint julebord det er. På jobben til kjæresten min, så går alle damene med kjoler.

Studentjulebordet til kullet mitt derimot, der ville et slikt antrekk vært kjempekult. Alderen på de øvrige gjestene har vel også litt å si. Jeg ville følt meg underpyntet i dress hvis jeg skulle mingle med kjolekledd sjefskone på 50..

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Selvfølgelig ikke ! Det er ingenting som tilsier at du må ha kjole på julebord. Det finnes så mange andre ting å fiffe opp dressen med !

Gå for dressen !!

Skrevet

En pen svart dress hadde i alle fall gått veldig bra på våre julebord! Så gå for den, med mindre det er noen som har funnet ut at de skal arragnere galla-julebord....

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Nei det er nok ingen galla julebord!! Jeg har brukt kjole før på de julebordene, og har nesten følt meg overpyntet.. De andre har ingen galla kjole, og gjennomsnittsalderen er vel 30 - 40 år. Jeg går nok for dressen, men er litt redd for at det skal se kjedelig ut!! Men selv syntes jeg dress er veldig lekkert da!!

Skrevet

sort dress med fin topp, høyhælte sko, smart liten veske, smykker og noe pynt på jakkeslaget synes jeg er kjempestilig!

Skrevet

Dress er stilig og jeg bruker det i mange sammenhenger. På julebord derimot liker jeg å pynte meg ekstra og da er det kjole som teller. Julebord er liksom kvelden for ekstra stæsj, synes nå jeg da.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva slags dress code det er på julebordet, men generelt synes jeg dress er kjempestilig!

Skrevet
Nei.

Hvorfor kan man ikke ha dress på julebord?? Det er jo kjempestilig og med riktig tilbehør, er jo det like lekkert som kjole!!

Skrevet

Hadde det vært på typen sitt julebord, ville jeg nok valgt kjole.. Det pleier å være store flottt lokaler med veeelig mange ansatte!! På mitt derimot er vi 12 ansatte og ber med følge.. Det pleier å bli en skikkelig rølpefest.. Og da føler jeg det mest praktisk med dress!! De andre årene har noen møtt opp med bukse og topp, noen i kjole, men ikke overpyntet.. Derfor tenkte jeg kanskje jeg kunne bruke dressbukse og dressjakke nå.!!???

Skrevet

Synes det høres ut som en god idé :)

Skrevet

hmm...går du med drss til vanlig på jobben?? Hvis så..hadde jeg valgt kjole..eller skjørt...men dress kan være hot det! Go f0r it!

Skrevet

Julebordantrekk er vanskelig syns jeg.... Vrient når man kanskje ikke kjenner de andre (damene) så godt.......

Annonse
Skrevet

Jo, synes du kan gå i dress!

Dress med stilig tilbehør er tøft!

murf

Skrevet

Med det rette tilbehøret (smykker, veske etc) syns jeg dress kan være skikkelig stilig til julebord.

Skrevet

Har noen tips til sko og veske til svart dress med kremhvit selskapstopp og smykker i samme farge?? Evt bilder ell linker??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...