AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Har blitt sviktet gang på gang av folk jeg trodde var venner og kjenner jeg ikke orker folk mer. Ingen er til å stole på, folk sprer rykter, snakker stygt om andre, sladrer og baksnakker, jeg gidder det ikke! Da jeg var barn trodde jeg at voksne oppførte seg voksne. Men med årenes løp ser jeg jo at voksne folk har jo vært barn de også og de forandrer seg til det verre! Tror jeg har kun EN venninne som klarer å oppføre seg og ikke baksnakke og sladre så det går hull i hodet på folk, alle andre jeg har vært borti skal liksom være såååå hyggelig når du treffer på de men med engang du snur ryggen til er det baksnakking. Har bare lyst til å pakke sakene mine, reise opp et fjell eller i en skog og bo der alene. Er så drittlei folk. Sånn, det var min utblåsning. Anonymkode: 24614...c2a 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn, det var min utblåsning Bare hyggelig 🙂 Folk er stort sett seg selv hele livet. Alle barn tror at alt ordner seg når man blir voksen. Vennekretsen må man gjøre noe med selv fant jeg ut underveis. Anonymkode: ee9b2...cb0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Derfor jeg også kutta ut venner....i Oslo går dette fint. Man har folk rundt seg heletiden om man går ut Det holder for meg. Anonymkode: 4a23e...12c 1 1
Embla Othea Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Derfor har jeg kuttet ut mange. Med det har jeg unngått ganske mange konflikter. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har blitt sviktet gang på gang av folk jeg trodde var venner og kjenner jeg ikke orker folk mer. Ingen er til å stole på, folk sprer rykter, snakker stygt om andre, sladrer og baksnakker, jeg gidder det ikke! Da jeg var barn trodde jeg at voksne oppførte seg voksne. Men med årenes løp ser jeg jo at voksne folk har jo vært barn de også og de forandrer seg til det verre! Tror jeg har kun EN venninne som klarer å oppføre seg og ikke baksnakke og sladre så det går hull i hodet på folk, alle andre jeg har vært borti skal liksom være såååå hyggelig når du treffer på de men med engang du snur ryggen til er det baksnakking. Har bare lyst til å pakke sakene mine, reise opp et fjell eller i en skog og bo der alene. Er så drittlei folk. Sånn, det var min utblåsning. Anonymkode: 24614...c2a Det er bedre med en god venninne enn en gjeng med sladrehanker og som er full i drit! Mange er ensomme selv om de har mange "venner". Det er bedre med en god venninne. Ta vare på hun. Jeg trekker meg unna folk som holder på sånn. Hater at folk ikke kan oppføre seg som voksne mennensker! Vi er jo også forbildene til barna våre. En ting er to gode venninner som lufter litt dritt men ikke tar det videre. Det er ikke for å være slem men for å få det ut av systemet. Feks at noen andre har såret deg osv. Anonymkode: 101c8...324 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Derfor har jeg kuttet ut mange. Med det har jeg unngått ganske mange konflikter. Ja, man slipper utrolig mye problemer med å ha nære venner eller å høre til en venninnegjeng. Så deilig å styre tiden sin, må ikke tilfredstille andre. Anonymkode: 4a23e...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå