AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Var en fyr på tiktok som sa (på engelsk) at «det som er ditt kjærlighetsspråk, er det du manglet under oppveksten. Tenk over dette å dine handlinger får plutselig en enda større betydning». Stemmer det for dere? For jeg fikk meg en litt sånn «wow» opplevelse 😅 jeg er veldig opptatt av å bekrefte og bli bekreftet, jeg prøver å lese partneren min for å se hva han trenger for å få det så bra som mulig. Jeg ble aldri sett under oppveksten, mine følelser ble aldri bekreftet (fikk beskjed om at her i huset skulle det ikke være sure unger osv). Anonymkode: 7ca10...c78 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Det kan nok stemme at mange blir opptatt av å gi en partner og evt barn det de selv manglet i barndommen, men det er ikke kjærlighetsspråk det du nevner. De fem kjærlighetsspråkene er: 1. Kjærlige ord 2. Tjenester 3. Tid for hverandre 4. Fysisk nærhet 5. Gaver Som regel har man et eller flere av disse som sitt språk, og bruker det for å vise kjærlighet. Det er ikke alltid gi-språket er det samme som det du trenger å motta for å føle deg elsket. Anonymkode: 02e6f...475 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var en fyr på tiktok som sa (på engelsk) at «det som er ditt kjærlighetsspråk, er det du manglet under oppveksten. Anonymkode: 7ca10...c78 Nei, jeg fikk mye klemmer under oppveksten og jeg føler meg elsket av kroppskontakt. Anonymkode: a95d6...1fe 1
Yoshi Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Kroppskontakt er mitt språk, og det var definitivt noe jeg manglet i oppveksten. Til gjengjeld fikk jeg høre mye drit, så ord betyr ingenting for meg. Kan ikke garantere at det som blir sagt er sant. Mannen derimot har hatt en ganske sunn oppvekst og er «flerspråklig». Bryr seg minst om gaver og liker godt ord og kvalitetstid.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Mitt språk er gaver, manglet definitivt ikke det i oppveksten. Anonymkode: d393b...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå