AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Han kom bort å sa jeg var sterk. Han sa han hadde sett flere jenter trene her, men de trener med så svake vekter. Jeg hadde litt mer vekt på. Jeg syns det var hyggelig! Vi trente knebøy sammen og han kommenterte og korrigerte øvelsen mens jeg gjorde den. Han var så hyggelig og ikke en creep i det hele tatt. Jeg har sett han der før. Nå tenker jeg masse på han, selv om jeg bare er student og er 23 år. Kunne tenke meg å spise middag med han. Han virket som et spennende menneske! Men han vel sikkert dame kanskje? Er det rart av meg å spørre om det neste gang jeg ser han? Anonymkode: eedf1...e12
911 Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han kom bort å sa jeg var sterk. Han sa han hadde sett flere jenter trene her, men de trener med så svake vekter. Jeg hadde litt mer vekt på. Jeg syns det var hyggelig! Vi trente knebøy sammen og han kommenterte og korrigerte øvelsen mens jeg gjorde den. Han var så hyggelig og ikke en creep i det hele tatt. Jeg har sett han der før. Nå tenker jeg masse på han, selv om jeg bare er student og er 23 år. Kunne tenke meg å spise middag med han. Han virket som et spennende menneske! Men han vel sikkert dame kanskje? Er det rart av meg å spørre om det neste gang jeg ser han? Anonymkode: eedf1...e12 Ja, jeg ville syntes det var litt rart om noen spurte meg om jeg er opptatt, men det ville nok forsterke min selvfølelse siden aldersforskjellen er så stor. Og da ville jeg også forstått at hun var interessert. Hold en koselig og vennlig tone med han og se hvordan dette utvikler seg "naturlig" så får du nok info om hans sivilstatus i løpet av samtalene. 5
Gjest Paramount Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 (endret) Sikkert en hyggelig mann som har erfaring med kundekontakt og andre mennesker. Han føler han kan hjelpe deg med treningen, og får selv sin belønning ved å være tett på og nyte synet av den veltrente unge kroppen din. Du får tenke hva du vil om det, og om du ønsker å oppnå noe mer enn treningstips fra han. Enkelte, spesielt menn på treningssenter, er veldig sosiale og skravler åpenhjertig med alle på senteret. Ofte også med unge kvinner. Kvinner er alltid spennende, uten at han behøver å være en usympatisk gris av den grunn. Menn kan være hyggelige selv om de liker kvinner. Vær tålmodig og bli bedre kjent med han. Han forsvinner ikke dersom han er interessert, sann mine ord 😅. Endret 16. september 2022 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Vi har en sånn fyr på treningssenteret her. Han gjør sånn til alle damer under 40. Trivelig fyr på overflaten når du ikke kjenner han, kjekk er han og, men alle vet at han er en skikkelig creep. Sånn skikkelig kvalmsekk. Har dame og barn. Ordentlige mannfolk gjør ikke sånn. Men flott for deg at du likte det da. Anonymkode: b74ae...784 5
911 Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har en sånn fyr på treningssenteret her. Han gjør sånn til alle damer under 40. Trivelig fyr på overflaten når du ikke kjenner han, kjekk er han og, men alle vet at han er en skikkelig creep. Sånn skikkelig kvalmsekk. Har dame og barn. Ordentlige mannfolk gjør ikke sånn. Men flott for deg at du likte det da. Anonymkode: b74ae...784 Jeg prøver å være sosial og hyggelig på treningssenteret. Hilser og prater med alle og anser meg ikke som en creep. Vi er et fast gjeng som trener samtidig og hvorfor kan man ikke gjøre noe hyggelig ut av treningen? Trist om noen syntes dette var ubehagelig og sprer et rykte om meg. Jeg trenger meg ikke på om jeg merker at noen vil være i fred. Jeg har også kone og (voksne) barn som jeg elsker.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kom bort å sa jeg var sterk. Han sa han hadde sett flere jenter trene her, men de trener med så svake vekter. Jeg hadde litt mer vekt på. Jeg syns det var hyggelig! Vi trente knebøy sammen og han kommenterte og korrigerte øvelsen mens jeg gjorde den. Han var så hyggelig og ikke en creep i det hele tatt. Jeg har sett han der før. Nå tenker jeg masse på han, selv om jeg bare er student og er 23 år. Kunne tenke meg å spise middag med han. Han virket som et spennende menneske! Men han vel sikkert dame kanskje? Er det rart av meg å spørre om det neste gang jeg ser han? Anonymkode: eedf1...e12 Et par komplimenter og du vurderer ham.. Tenk på om du hadde likt han uten dette. Vi liker alle å få oppmerksomhet og komplimenter og det er lett å la seg sjarmere. Om du bare syntes det er fint å bli "sett" og eventuelt å bli vist litt empati men ellers ikke hadde syntes han var attraktiv i seg selv så vil dette være et feilsteg. Det er veldig kjedelig å finne ut dette ETTER dere har vært på dates , gått til sengs etc. Anonymkode: e4ea4...4a3 2 1
Forundret.. Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Det er sånne reaksjoner som gjør det så kjipt å hjelpe folk når du ser at de trenger det. Jeg har ikke tall på hvor mange som har prøvd seg på meg fordi jeg bare var hyggelig og hjelpsom. TS, ikke gjør noe, bare vær hyggelig og imøtekommende tilbake. Det kan være det at du legger for mye i kontakten du fikk med ham. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 911 skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å være sosial og hyggelig på treningssenteret. Hilser og prater med alle og anser meg ikke som en creep. Vi er et fast gjeng som trener samtidig og hvorfor kan man ikke gjøre noe hyggelig ut av treningen? Trist om noen syntes dette var ubehagelig og sprer et rykte om meg. Jeg trenger meg ikke på om jeg merker at noen vil være i fred. Jeg har også kone og (voksne) barn som jeg elsker. Det du beskriver er jo noe helt annet enn det anonym bruker beskriver da. Med mindre du kun er hyggelig og sosial med kvinner under 40; ikke mot menn, og ikke kvinner over 40… Anonymkode: b4786...32e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 😆😆😆😆😆 Anonymkode: d1e37...dd3 1
Isambard Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 Jeg synes det var en merkelig historie. Han kan være en gammel gris. Jeg vet om noen sånne. Han kan også være en som er vant til å trene ungdom, er veldig utadvendt og gir råd ubedt. Han har kanskje en datter på samme alder, og faller ham ikke inn at det kan tolkes som upassende interesse. Jeg kjenner noen sånne også. Det eneste jeg er sikker på er at man ikke skal være skråsikker ut i fra det lille som står her. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 Greit nok hvis du liker det, men jeg ville sett an oppførselen underveis. Selv liker jeg ikke å få treningstips på trening med mindre jeg spør om det selv, på trening er jeg kun for min egen del. Anonymkode: 8dda9...76c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #12 Skrevet 16. september 2022 Hver sin smak, jeg får umiddelbart kvalmefølelse når menn som kunne vært faren min ymter frempå med kommentarer om kroppen min. Men er han typen jeg får inntrykk av sier han sikkert ikke nei takk til litt dating med deg på si enten han skulle ha dame eller ikke. Anonymkode: b303f...354 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #13 Skrevet 16. september 2022 Høres ut som en klassisk gammal gris. Herregud. Anonymkode: 5c3b3...dec 3
Isambard Skrevet 16. september 2022 #14 Skrevet 16. september 2022 TS: Forresten må du ikke finne på å spørre om han er single. Det blir feil uansett. Disclaimer: Jeg synes historien er merkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #15 Skrevet 16. september 2022 Er du dame, hele 23 år, og har kommet inn på et studium? Høres mektig rart ut. Har du ingen venninner, siden du spør her? Anonymkode: 997f1...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #16 Skrevet 16. september 2022 Dette er jo skrivd av en mann. Herregud. Anonymkode: 44cd6...237 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #17 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er jo skrivd av en mann. Herregud. Anonymkode: 44cd6...237 Ja, det er vanskelig å tenke seg noe annet her. Mann i 50 årene som ønsker å plante tanken at unge kvinner i 20 årene liker at menn i 50-60 åringer tar kontakt og faktisk tenner på det. Det er nok ikke postet under seksualitet uten en baktanke. Anonymkode: c66a8...d2b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #18 Skrevet 16. september 2022 Noe rart med hovedinnlegget, er å spise middag det første en 23 åring skal tenke på? Nei, her er det en mann som drømmer gitt. Nice try! Anonymkode: ac159...dec 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #19 Skrevet 16. september 2022 Hvorfor er denne postet under seksualitet? Anonymkode: cfd29...253 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #20 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er denne postet under seksualitet? Anonymkode: cfd29...253 Fordi den er skrevet av en mann Anonymkode: 97fd3...f83 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå