AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Jeg skal begynne å se etter bolig, og tenkte å kontakte et par-tre banker om finansieringsbevis. Hvilke banker vil dere anbefale? Ønsker mest mulig i lån, og selvsagt gode betingelser Anonymkode: d740c...c82
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Begynn med dagligbanken din og en bank og to til. Å gå etter mest mulig i lån i dagens marked er kanskje ikke det lureste fokuset? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Begynn med dagligbanken din og en bank og to til. Å gå etter mest mulig i lån i dagens marked er kanskje ikke det lureste fokuset? Det må jo ofte til for å i det hele tatt få kjøpt bolig. Anonymkode: 325ec...337
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Begynn med dagligbanken din og en bank og to til. Å gå etter mest mulig i lån i dagens marked er kanskje ikke det lureste fokuset? Det høres kanskje merkelig ut. Men for å i det hele tatt kunne få kjøpt noe så må jeg få så høyt lån som mulig. Jeg bruker lite penger ellers og vet at jeg klarer et høyt lån. Nå som jeg leier sparer jeg mye samtidig som jeg betaler 11500 i månedsleie. Har spart 200k på ett år, med lønn under gjennomsnittet. Lever omtrent på havregrøt da😅 Anonymkode: d740c...c82
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Joda. Men fortsatt er regnestykket for hva man kan låne relativt enkelt og da har man jo noenlunde kontroll på hva man kan forvente uansett. Og skal man strekke det innenfor dette så er det som regel ikke avhengig av hvilken bank man er i men hvilken rådgiver man har og hvordan samarbeidet er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå