Gå til innhold

Godt voksne menn; hvor langt ned i alder synes dere damer er attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne 37 år, og har opplevd oppmerksomhet «på den måten» siste tiden fra menn i aldersspennet 25-50 år. I det siste har jeg fått en ny kollega som er 60 år, og tror dere ikke jeg merket at han betraktet brystene mine..,? Er jeg ikke veldig ung for han? 

Så menn; hvilken aldersgruppe hos kvinner tillater dere å titte litt ekstra på, og synes dere er attraktive? Jeg selv finner ikke menn 10 år yngre attraktive, og Max 14 år opp vil jeg tro..

Anonymkode: dcfd5...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråd nr 1000 om eldre menn, og gamle griser? 

Når det gjelder å se noe som vakkert, eller godt å hvile øynene på, så kan jeg sikkert klare å finne det hos de som har rundet puberteten.  37 er for ungt som kjærestemateriale for meg, men typ FF/Fwb hadde ikke vært et problem. M54

Anonymkode: cabbd...cfa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er kvinne 37 år, og har opplevd oppmerksomhet «på den måten» siste tiden fra menn i aldersspennet 25-50 år. I det siste har jeg fått en ny kollega som er 60 år, og tror dere ikke jeg merket at han betraktet brystene mine..,? Er jeg ikke veldig ung for han? 

Du er jo middelaldrende, i den alderen hadde jeg faktisk tatt det som en kompliment at noen giddet å se på meg i det hele tatt 😅

Anonymkode: 0c3a9...14a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 27 og en kollega på jobben som jobber over meg hvor jeg nettopp har begynt å jobbe flørter med meg. Han er 58 og like gammel som faren min. Det er utrolig ekkelt, virker som mange ikke har en grense😖

Anonymkode: 036de...2ee

• Liker 7
Skrevet

Mann 42, damer under 30 blir for langt unna i modenhet og livserfaring, og blir av den grunn uattraktive i mine øyne. Foretrekker damer som er min egen alder pluss minus fem år. 

Damer i 20 åra ser jeg på som "fjortiser", at de kunne vært datteren min liksom.

Anonymkode: 9ab1f...09a

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg er selv 50+, og tenker at kvinner blomstrer flott ved omtrent TS’ alder.

Under dette ville vært utenkelig som sexpartner for meg.

Det kan likevel hende at blikket mitt kan komme til å dvele litt for lenge på kvinner. 
Jeg har alltid aktivt IKKE lett etter sexpartnere på arbeidsplassen, og mener generelt at kvinner -som alle individer- skal anerkjennes for sine indre kvaliteter og ikke de ytre attributter.

Likevel skjer det nok av og til at blikket mitt siger litt i samtaler, jeg må innrømmer det. Jeg forsøker aktivt å ha fast blikkontakt med kvinner jeg snakker med, men jeg er ikke perfekt.

Selv om jeg skulle komme til å kikke på kroppen til en kvinne, betyr ikke det at jeg forsøker å sjekke henne opp. Jeg er IKKE en hvileløs jeger.

Jeg kommer heller aldri med slibrige kommentarer, men kan gjerne si «så fin kjole du har i dag» eller «så brun og fin du er blitt». Bytt kjole med skjorte, og jeg gir de samme komplimentene til menn.

Endret av Snok1
  • Liker 4
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Likevel skjer det nok av og til at blikket mitt siger litt i samtaler, jeg må innrømmer det. Jeg forsøker aktivt å ha fast blikkontakt med kvinner jeg snakker med, men jeg er ikke perfekt.

Det går fint det, de fleste av oss er normale kvinner som skjønner at menn bare er mennesker. Herregud, har vi virkelig kommet dit at hvert minste lille blikk må analyseres halvt ihjel og unnskyldes? Stakkars mannfolk sier jeg jeg bare.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Mann på 52 her. Alder er vanskelig å si, går jo ikke bort til fremmede å spør hvor gamle de er.

Men ser mye pent hver gang på treningssenteret her. Vil anta de er alt fra 18, 19 og 25 sikkert.

Hva med deg da?

Anonymkode: db7fc...3d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du er jo middelaldrende, i den alderen hadde jeg faktisk tatt det som en kompliment at noen giddet å se på meg i det hele tatt 😅

Herregud.

Anonymkode: 93e53...995

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Herregud.

Anonymkode: 93e53...995

Sannheten svir 😆

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Lærerstreiken gjør seg gjeldende på KG også. Anbefaler duttebassen å heller bruke tiden på å lese litt på egen hånd enn å slå seg løs i diskusjonsfora for voksne, så slipper han kanskje å stryke på eksamen 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sannheten svir 😆

Haha, vent til du er 37 år 😂 du kommer til å føle deg så dum

-k27

Anonymkode: 4b93e...b73

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, vent til du er 37 år 😂 du kommer til å føle deg så dum

-k27

Anonymkode: 4b93e...b73

Jeg er 43.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

16 vel, yngste de lovlig kan gå etter🙄

Anonymkode: 47f94...a31

• Liker 2
Skrevet

Når det gjelder kjærestemateriale, så har jeg et lite aldersvindu jeg er interessert i, 35-40. Kan så klart være aktuelt med ei på 34 eller 41 også, om det er drømmedama.

Attraktiv som i pen, så er min nedre alder 30, men det betyr ikke noe mer enn at jeg kan finne noen skikkelig attraktiv. Under 30 er jeg ikke interessert i, damer på under 30 ser jeg på som unge voksne, og jeg er rett og slett ikke i deres generasjon.

M37

Anonymkode: 8fef0...904

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så menn; hvilken aldersgruppe hos kvinner tillater dere å titte litt ekstra på, og synes dere er attraktive?

Klart du er veldig ung for han, og veldig interessant å hvile øynene på. Jeg er selv 50+ og tar gjerne en titt på kvinner fra 30 og oppover, uten å innbille meg noe som helst. Synes bare de kan være veldig flotte å se på. Så vidt jeg vet er det fremdeles lov å drømme.

Anonymkode: e7be5...14b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 30 og opplevde at en kollega kom til å sikte seg inn på ei på 25. Han er gammel nok til å være faren min, så jeg sa at da er han en gammel gris. 

Anonymkode: d21b5...15d

• Liker 2
Skrevet

Attraktiv som i at en dame er pen? Det endrer seg aldri, jeg kan fremdeles se en russ og tenke at hun er nydelig. 

Forskjellen er at jeg ikke har noen dragning mot de yngre. Jeg konstaterer at de ser flotte ut, men det er ikke noe mer enn det. For at jeg skal bli betatt eller forelsket bør nok ikke aldersforskjellen være mer enn rundt ti år. 

Anonymkode: 6416c...622

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 52. Aktuelle sexpartnere kan kanskje være ned til 35-ish, forhold fra 40. Jeg kan gjerne se på 25-30-åringer og synes de er rålekre, men under 25 begynner jeg å føle at det er som å se på småjenter - og det liker jeg ikke. Å ha sex med en under 30 ville vært vanskelig, og en under 25 helt uaktuelt. Jenter under 20 anser jeg som barn.

Anonymkode: 4ee22...b0b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så menn; hvilken aldersgruppe hos kvinner tillater dere å titte litt ekstra på, og synes dere er attraktive? Jeg selv finner ikke menn 10 år yngre attraktive, og Max 14 år opp vil jeg tro..

Anonymkode: dcfd5...f6b

Er i slutten av 40-årene, så jeg vet ikke om jeg kvalifiserer. Men er hun ikke minst i 30-årene blir det for ungt for min smak.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...