AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #21 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 6.00): Jeg er så utrolig lei all denne utroskapen- og håper alt en gang kommer frem for alle. Det ønsker jeg iallefall å bidra med. Eller.... uff, dette er vanskelig. En tidligere kollega har vært utro med mannen til min nabo. Dette vet jeg med 100% sikkerhet uten å gå nærmere inn på det. Utfordringen er at naboene har flyttet, og min kollega er veldig "farlig", altså kan gjøre livet surt (og helt jævlig) for den hun ikke liker. Jeg er livredd for å komme på kant med denne kollegaen min. Men samtidig tenker jeg så på denne søte, snille nabodama. Hun fortjener ikke å gå sånn i uvisshet. Jeg vet at utroskapen har skjedd gjentagende ganger. Men om jeg skulle sagt I fra, hvordan kan jeg gjøre dette anonymt? Anonymkode: 1f949...ae9 Legg ett brev i postkassen adressert til nabodamen. Hun MÅ få vite det stakkars. Anonymkode: baa9a...e5c
911 Skrevet 17. september 2022 #22 Skrevet 17. september 2022 Hannah80 skrev (12 timer siden): Syns du skal få deg en hobby, istedenfor å følge med på hvem nabodamen treffer. Helt enig. 😂 Jeg driver ikke med spionasje. Dette er noe som ble fortalt meg i en annen setting så jeg sitter ikke klar med kikkerten hver gang det rører på seg over gata 🤣
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #23 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis min kone er utro og det gjør henne til en lykkeligere person hjemme hvorfor skal jeg ta fra henne det? Fordi jeg vil ha en mer sur og ulykkelig kone? Pass på dere selv, og la andre være i fred. Anonymkode: f7400...52a AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville ikke visst om min mann var utro, så hvis det er meg du er nabo til, ønsker jeg at du ikke sier det. Anonymkode: cae90...7cd Dere som ikke vil vite om utroskap, får finne dere en mer diskret partner. Det er ingen andre sin plikt å holde kjeft. Anonymkode: e4f48...0e9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #24 Skrevet 17. september 2022 Synes du kan si fra, men hvis valget er mellom anonymt brev eller ikke si fra, så velg å ikke si fra. Anonyme brev er terror. De som sender anonyme brev er verre enn de som er utro. Anonymkode: e4f48...0e9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #25 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som ikke vil vite om utroskap, får finne dere en mer diskret partner. Det er ingen andre sin plikt å holde kjeft. Anonymkode: e4f48...0e9 Men det er andre sin plikt å blande seg i andres saker?…eh🤔 Anonymkode: fcd2c...4be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå