AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #21 Skrevet 19. september 2022 Jeg har opplevd to utro ekser. Begge gangene har venner av de fortalt det til meg. Jeg røpet aldri hvor keg hadde fått informasjon fra, bare sa at jeg visste nøyaktig hva som sto i meldingene. Ene eksen ble sjokkert for han hadde jo sletta hver melding før han kom hjem. Så jeg kunne umulig ha sett det på hans telefon. Begge gangene merket jeg at de var mindre tilstedet for meg, gladere og mer på farten. Anonymkode: 7cbfb...244
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #22 Skrevet 19. september 2022 Hvor lenge hadde dere vært sammen, da du fant ut at din kjæreste/ektefelle var utro? 10 år. Mistenkte du det på forhånd, eller kom det som lyn fra klar himmel? Lyn fra klar himmel. Hadde h*n hatt sex med flere, eller kun en person? En pers, men mistenker flere. Var det snakk om enkeltknull eller elskerforhold? Elskerforhold på jobben. Om det var noen tegn til utroskap (direkte eller indirekte, vage eller sterke), hva gikk i så fall de ut på? Kom hjem på andre tidspunkter enn varslet, kunne ikke si hvor han hadde vært (vage svar), innesluttet, oftere meldinger på tlf, skjulte tlf. Tilga du vedkommende i etterkant? Tilga og tilga, valget han tok var dritt uansett tilgivelse eller ei. Aksepterte at dette hadde skjedd oss/meg og gikk videre i livet. Har dere noen kontakt i dag? Ja, med felles barn har jeg lite valg. Anonymkode: 29613...c43
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #23 Skrevet 19. september 2022 Hvor lenge hadde dere vært sammen, da du fant ut at din kjæreste/ektefelle var utro Vi hadde vært sammen i ca 2,5 år. Mistenkte du det på forhånd, eller kom det som lyn fra klar himmel? Det kom som lyn fra klar himmel Hadde h*n hatt sex med flere, eller kun en person? Kun en person som jeg kjenner til Var det snakk om enkeltknull eller elskerforhold? Det var en relasjon. Om det var noen tegn til utroskap (direkte eller indirekte, vage eller sterke), hva gikk i så fall de ut på? Hadde med telefonen over alt. La den aldri igjen, som han tidligere hadde gjort. Jeg fant ut av det ved at jeg skulle låne datamaskinen hans og det kom opp en nettside/sosialt medium jeg ikke visste at han hadde en profil på. Så at de på den var nærmest åpne kjærester og mye flørting. Konfronterte han med det og han mente jeg overdrev. Tilga du vedkommende i etterkant? Jeg prøvde å tilgi da han mente at han egentlig ikke hadde gjort noe galt og at han skulle kutte kontakten med henne. Etter en stund glemte han mobilen under puta når han gikk på badet og da sjekket jeg den. Der lå det to meldinger han hadde glemt å slette. Nummeret var ikke lagret, jeg søkte det opp og hennes navn kom opp. Skjønte da at det var dødfødt og at det bare var å avslutte forholdet. Jeg klarer ikke se for meg at jeg noen gang vil prøve å tilgi utroskap igjen. Den perioden holdt på å knekke meg. Har dere noen kontakt i dag? Nei, ingen grunn til at vi skal ha det. Vi har ingen barn sammen. Anonymkode: 855eb...b99 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #24 Skrevet 19. september 2022 Min feite stygge eks skylde utroskapen sin på adhd og medisinene, han brukte utdanningen sin som ungdomsarbeider til å ligge med 16 åringer mens han planlagte bryllup og barn med meg, han latet som han hadde kreft så jeg ikke skulle flytte fra han Anonymkode: 42341...7fd 2
Blåjojo Skrevet 19. september 2022 #25 Skrevet 19. september 2022 Hadde vært sammen 2-3 mnd. da han plutselig sluttet å svare på meldinger en fredags ettermiddag. Han avslørte seg selv ved å vise hvor han var på fb sin stedsangivelse. Søndag ettermiddag var han plutselig tilbake, og kunne fortelle at det hadde vært tull med tlf-abb. i helgen. Problemet var at han hadde sett alle meldingene jeg hadde sendt ham. Og det var maaaange… Bare for å være ekkel og fordi jeg skjønte hva som skjedde. Dumpet han der og da, siden jeg skjønte at det var rimelig dødfødt å prøve å få til et forhold med ham.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #26 Skrevet 19. september 2022 Ikke før jeg tilfeldigvis leste seksuelle meldinger til forskjellige damer på hans messenger. Skulle låne hans data og siden han ikke hadde logget seg av Facebook/messenger kom jeg inn på den siden og chatten hans lysten mot meg. Anonymkode: bebc8...8a0
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #27 Skrevet 19. september 2022 De aller fleste som driver med utroskap vise ofte mange men vage tegn på dette. Veldig få er så iskalde at dette ikke påvirker de. Endring av adferd helt plutselig. Begynner å trene, kjøpe nye klær, opptatt av utseende sitt når de ikke var så opptatt av dette tidligere Skjuler bruk av sosiale media og ikke minst vokter over mobilen sin, leser ikke meldinger der du kan se hva som står. Endring av humør, kan være mye gladere i perioder og er mye mer ute på farten. Har plutselig begynt å henge med venninner/ kamerater mye mer( Så er det utroskapen de dyrker) Aviser deg som oftest når det gjelder sex, spesielt om det ikke er noen grunner til det og de andre tegnene er der. Da går dette over fra å være vage tegn til mye sikrere tegn. Alt må sees på i sammenheng og trenger ikke bety utroskap, men det kan utløse en mistanke som gjør at man begynner å følge litt mer med. Metodene for å avsløre utroskap er lett! Man trenger bare å google det litt. Aldri konfronter utroskap uten beviser! Samle beviser, forberede et brudd om man finner beviser, så når alt er timet og tilrettelagt konfronter! Så er det bare å si takk og farvel om man ikke har barn i sammen i alle fall. Anonymkode: 06ddf...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #28 Skrevet 19. september 2022 Sammen i 12 år og ett barn. Var småting som iķe stemte, og en endring i væremåte mot meg. Passet på mobilen som en hauk, og var mye på den med et påskudd om at han spilte et spill. Han innrømmet det til slutt, for de skulle satse sammen. Noe som ikke gikk som de håpet. Det ble slutt og er fortsatt slutt nå etter 4 år. Vi har en helt grei kontakt og samarbeid. Dette skulle ikke gå utover vårt barn. Jeg tok et valg og det var å se fremover, og ble ikke hengende i dritten. Anonymkode: 6233b...72a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #31 Skrevet 21. september 2022 Dosetet var oppe, tror neppe hun hadde voldt seg en hel dag Anonymkode: 42341...7fd 1
Trolltunge Skrevet 21. september 2022 #32 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dosetet var oppe, tror neppe hun hadde voldt seg en hel dag Anonymkode: 42341...7fd Oi! Noe å tenke på når jeg har vasket doen kanskje. Pleier nok å legge det ned, men kunne fint ha glemt det om noe distraherte meg, og jeg blir lett distrahert. Har jo glemt det med såpe på (var ikke populært 😆). Tror imidlertid min mann hadde trengt mer enn det for å mistenke meg. Kun det?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #33 Skrevet 21. september 2022 Han kom ikke hjem etter festen før kl 7 om morgenen. Visste seg at han hadde tatt inn på hotell med kollega, mens jeg var hjemme med vår 3 måneder gamle sønn. Anonymkode: 2d62f...6fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå