Gå til innhold

Du på 90 tallet "konfirmasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,var ikke med på noe sånt. Vet ikke om det ble arrangert noe sånt heller. Men godt mulig det var en slik tur og at jeg bare lurte meg unna. Hadde få venner og var veldig sjenert.

Anonymkode: 4e63a...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For å være helt ærlig var hovedgrunnen til at jeg konfirmerte meg i kirken at jeg ville på leir sammen med en gutt jeg var veldig betatt av. 

Anonymkode: d0ff7...813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Slapp det fordi jeg giddet ikke å konfirmere meg 😁

Anonymkode: 354b6...026

Giddet🤣

Anonymkode: bd2eb...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/16/2022 at 2:43 AM, AnonymBruker said:

Var du med på konf leir? 

Anonymkode: 39b5e...fb7

Jeg konfirmerte med borgerlig og var "På Flukt" en helg. Det var intenst, utmattende og lærerikt 

Anonymkode: 3bab2...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde ikke lyst og syntes konformasjonsundervisningen var kjedelig og lite relevant. Følte meg som agnostiker, og hadde ikke lyst å bli konfirmert. men gikk nå med på å la meg konfirmere fordi alle i klassen gjorde det og det var noe flaut å bli sett på som "hedning". Fant ut etterhvert at jeg ikke er troende i det hele tatt og meldte meg ut av DNK.

Anonymkode: bef25...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte konfirmasjonsleir. Jeg var i en liten konfirmantgeuppe i forbindelse med en fritidsaktivitet i kirka, som hadde et litt annet opplegg enn resten av kullet.  Var på flere turer med denne fritidsaktiviteten, men ikke direkte konfirmasjonsleir nei.

Husker ikke om resten av kullet hadde leir.

Konfirmant i 94 eller 95 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2022 at 8:15 AM, AnonymBruker said:

Helt ærlig, hvis du ikke husker hendelser fra ungdomsårene burde du kanskje ta en prat meg legen. Dette høres ikke normalt ut.

Anonymkode: 076cf...7f9

Veldig vanlig for de mange som sliter med traumer fra ungdomsårene.

Jeg var ikke på leir, og tror heller ikke at det ble arrangert.

Anonymkode: e57ea...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 14.03):

Nei, hadde ikke lyst og syntes konformasjonsundervisningen var kjedelig og lite relevant. Følte meg som agnostiker, og hadde ikke lyst å bli konfirmert. men gikk nå med på å la meg konfirmere fordi alle i klassen gjorde det og det var noe flaut å bli sett på som "hedning". Fant ut etterhvert at jeg ikke er troende i det hele tatt og meldte meg ut av DNK.

Anonymkode: bef25...81b

Trist at så dømmende mennesker som ville sett på deg som hedning om du ikke konfirmerte deg tror de er kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...