Gå til innhold

Du på 90 tallet "konfirmasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Helt ærlig, hvis du ikke husker hendelser fra ungdomsårene burde du kanskje ta en prat meg legen. Dette høres ikke normalt ut.

Anonymkode: 076cf...7f9

Her er jeg faktisk enig 😂 Jeg skjønner at folk ikke husker ting fra de var små barn men å ikke huske slike ting fra ungdomsårene synes jeg høres merkelig ut..

Anonymkode: 7fe33...8f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det var noen leir for borgelige konfirmanter der jeg bodde, ble konfirmert i 91. Jeg var litt misunnelig på dem som fikk dra, men angret ikke. Var og er ikke religiøs. 

Anonymkode: 11da4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble konfirmert i 1996, dro ikke på konfirmasjonsleir fordi jeg er asosial og ble mobbet så tenkte en leir ville bli et mareritt.

Anonymkode: 8cd3d...e79

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ville ikke. Lurte foreldrene mine og sa jeg skulle dra, fikk penger til påmelding og det hele. Pengene brukte jeg og min venninne på alkohol, og gjemte meg hjemme hos henne. Stuntet med raskt oppdaget... 

Anonymkode: 2d846...1e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i 1999. Var kjempegøy og vi snek oss ut vinduene på natta og var oppe til kl 5. Skulle egentlig døgne, men alle sovna. Fikk vel litt kjeft neste dag, men ikke verre enn at vi gjorde det samme neste natt😅 Dagene gikk med til leker, fine samtaler og annet gøy. Kjempefin helg. 

PS: Ble med ett år til som konf.leder og jaggu snek vi oss ut av vinduet ta også! Aaah, å være ung igjen..

Anonymkode: 837c4...3d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Vi tok buss opp langs et fjell til noen hytter. Husker vi kalte det for konsentrasjonsleir(🙄). Vi faket menssmerter og alt mulig for å slippe undervisningen. Vi snek oss ut på natten, snek med alkohol og hadde det veldig gøy, spesielt da vi fikk kjeft. Gode tider. 

Anonymkode: cf749...4ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Helt uaktuelt å tilbringe mer tid med de folkene der enn jeg absolutt måtte. 

Anonymkode: c2654...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på konfirmasjonsleir i 1987. Kjempegøy, en blanding av leirskole og speidertur. Alle i klassen var jo der, pluss andre.

Anonymkode: 0634d...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...