Gå til innhold

Jeg er gravid tre år etter sterilisering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg steriliserte meg etter det siste barnet vårt, for tre år siden. Til sammen har vi fem barn og vi følte begge to at det er mer enn nok! 

Mensen var på overtid, jeg var tett i nesa (noe jeg alltid ble som gravid), og kjente plutselig at det stakk sånn i puppene... Så jeg tok en test i stad, nesten helt sikker på at jeg kom til å le av meg selv og hvor hysterisk jeg er. Men streken kom med en gang! 

Jeg er ganske sikker på at ingen av oss er særlig forberedt på flere barn. Vi trodde liksom at det kunne vi glemme etter sterilisering... 

Vi skal på kjærestetur til uka, vi har planlagt masse deilig mat og vin. Jeg får jo ikke gjort noe med dette nå, men jeg lurer på om jeg bare skal droppe å si det til kjæresten før vi drar... Sånn at ikke bekymringen over dette kommer til å henge over hele turen.

Men kanskje det blir feil også... Vet nesten ikke hva jeg synes er best? Hva synes dere? 

Anonymkode: a8ae7...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem barn høres ut som mer enn nok ja. Ønsker du abort? Du burde si det til han men si at dere ikke skal bruke tid på å fokusere på det på turen. Snakk litt om det før turen og ta resten når dere er tilbake.

Anonymkode: 7b036...a37

Skrevet

Jeg ville snakket om det før turen slik at dere kan finne ut hva dere ønsker, fremfor at du går og tenker på dette mens dere er på tur. Hvis dere ikke ønsker et til barn og tar beslutningen om abort så trenger dere vel heller ikke å bekymre dere på turen. 

Anonymkode: 53578...324

• Liker 7
Skrevet

Han må tydeligvis også sterilisere seg. 

Anonymkode: d345b...494

• Liker 1
Skrevet

gratulerer !

Anonymkode: 93af4...81d

• Liker 1
Skrevet

Å dette var litt skummelt å lese. Jeg er også sterilisert etter 3 barn. Kjæresten min har 2 barn. Så her er det også 5 tilsammen. Har liksom ikke tenkt tanken at det kan skje en gang... 

Men jeg hadde fortalt det før turen. Uansett hva dere bestemmer dere for. Lykke til❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...