Gå til innhold

Samboer vil ha sex hele tiden, mens jeg er gravid og ganske sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (k44) venter barn nr 2 med min samboer (m22) og han er kåt på å ha sex hver eneste dag, men jeg kjenner at jeg ikke har energien og har masse plager og i tillegg har vi et barn fra før som krever mye energi fra meg. Hvordan kan jeg gjøre han fornøyd, uten at jeg får det verre? 

Anonymkode: 2fcaf...601

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger da ikke å skulle gjøre han fornøyd på noen som helst måte. Ta hensyn til deg selv. Jeg hadde null sexlyst de 4-5 første månedene av mitt svangerskap, var konstant kvalm, sliten og følte meg ekkel, inkludert null sexlyst. Ble kvalm av tanken på å kysse :P Du trenger ikke noen annen grunn annet enn at du ikke har lyst, et nei er et nei. Maser han likevel hver dag så kan du ta en prat med han og si at du rett og slett ikke orker å skulle si nei hver dag, og at du føler deg sliten fordi du er GRAVID, så han får slutte å mase. Hvis han er kåt så kan han ta problemet i egne hender. Du kan jo også f.eks runke han  i stedet for å ha sex, hvis du har lyst og orker. 

Anonymkode: 6e937...c9f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hallo..du er sammens med et barn på 22 år.. hva forventa du?

Anonymkode: 91588...e58

• Liker 4
Skrevet

prøve noe blowjobb methoed :) tuller bare. han kan ikke nekte deg og ha sex hver eneste dagen ! du bestemmer hva du vil, bare stengt kanalen og la han vente noen måned :)

Skrevet

Dette må være kødd . 
k44 med en guttunge . Når han er voksen er jo du pensjonist . 

• Liker 2
Skrevet

Fokuser på å leve bra først. Når du føler for det så er det fint :)

Men sex press er ikke bra

Skrevet

Troll. Kjeder du deg i dag ts? Dagen er snart over. 

Anonymkode: 0b887...9fe

• Liker 3
Skrevet

Dette ble terningkast 1 altså

Anonymkode: 6e5e6...bb8

• Liker 4
Skrevet

Bra at du har fått barn med en young stud! :) 

Anonymkode: bafa2...0ff

Skrevet

Hvorfor sletter ikke mod slike åpenbare trolletråder?

Anonymkode: f2f0e...82f

• Liker 2
Skrevet

Sex er viktig i et forhold og han kan ikke tvinges til å slutte å ha sex og du kan ikke tvinges til å ha sex så viktig dere finner en løsning som passer for dere begge. Ha sex, men ikke hver dag f.eks, men noe som kan fungere for begge. Orker ikke du sex så ofte akkurat nå så kan du runke/suge han. For at et forhold skal fungere og ikke ender i krangel så er det viktig å ikke slutte med sexlivet mener jeg. At det blir mindre og mindre av det og plutselig vil ikke den ene i forholdet ha sex mer. 

Skrevet

Så jævlig kødd🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 1b927...a70

Skrevet
Warrior skrev (27 minutter siden):

Orker ikke du sex så ofte akkurat nå så kan du runke/suge han. 

Huh? Hva er sex for deg egentlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 1.01):

Jeg (k44) venter barn nr 2 med min samboer (m22) og han er kåt på å ha sex hver eneste dag, men jeg kjenner at jeg ikke har energien og har masse plager og i tillegg har vi et barn fra før som krever mye energi fra meg. Hvordan kan jeg gjøre han fornøyd, uten at jeg får det verre? 

Anonymkode: 2fcaf...601

Tja.. du kan google ordet egoisme eller modenhet og forklare dem for han. Kanskje sende ham på et utviklingskurs. 

Anonymkode: d5185...276

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huh? Hva er sex for deg egentlig?

Vanlig sex, analsex, oralsex alt det er sex, men sier som oftest suging/slikking istedenfor oralsex.

Oralsex kan jo være et alternativ de dagene du ikke orker vanlig sex. Eller bare runke han.

Endret av Warrior
Skrevet
Warrior skrev (2 minutter siden):

Vanlig sex, analsex, oralsex alt det er sex, men sier som oftest suging/slikking istedenfor oralsex.

Oralsex kan jo være et alternativ de dagene du ikke orker vanlig sex. Eller bare runke han.

Eller så kan han vel runke selv, orker man ikke sex så orker man sannsynligvis ikke å runke eller suge en kåtpeis

Anonymkode: b8ad2...a89

• Liker 1
Skrevet
On 9/17/2022 at 11:51 AM, Warrior said:

Sex er viktig i et forhold og han kan ikke tvinges til å slutte å ha sex og du kan ikke tvinges til å ha sex så viktig dere finner en løsning som passer for dere begge. Ha sex, men ikke hver dag f.eks, men noe som kan fungere for begge. Orker ikke du sex så ofte akkurat nå så kan du runke/suge han. For at et forhold skal fungere og ikke ender i krangel så er det viktig å ikke slutte med sexlivet mener jeg. At det blir mindre og mindre av det og plutselig vil ikke den ene i forholdet ha sex mer. 

Synes det er spesielt å snakke om "tvinges til å slutte å ha sex" når det handler om at kona ikke orker sex mens hun er gravid. Da er det jo snakk om en midlertidig situasjon og noe som heller ikke burde komme helt uventet. Mange kvinner som ikke orker sex mens de er gravide, og også mange menn som ikke ønsker sex under graviditeten. 

Mannen skal bli far, det forplikter. 

Anonymkode: 712f0...d2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...