AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Så samboer gjorde det slutt med med meg på mandag. Det skjedde veldig in the moment og var ikke noe han hadde planlagt å gjøre. Begrunnelsen var at han var for deprimert til å være en god kjæreste. Har lagd en tråd om dette tidligere.. Uansett. Jeg var ganske sikker på at han kom til å angre ettersom han har en tendens til å ikke tenke klart når det er sterke følelser i øyeblikket. Siden mandag har jeg bodd hos venninnen min, men dratt tilbake til leiligheten vår mens han er på jobb. Vil ikke være til bry for venninna mi og hennes kjæreste mens jeg er her og heller gi de litt space uten at jeg skal sitte i stua dems hele dagen. Han begynner på jobb kl 17 så det passer ganske bra. Han har da fått med seg at jeg er i leiligheten mens han er borte og har begynt å legge igjen beskjeder til meg. Blant annet "Jeg har det ikke så bra skal jeg være ærlig. Jeg prøver å akseptere valget jeg har tatt. Men jeg savner deg jo og tenker masse på deg. Så det spiser meg litt opp. Vi kan møtes om litt hvis du er klar for det mtp på finne ut av det med leilighet" Jeg svarte på melding og skrev at jeg hadde det bra og at jeg er klar til å finne ut hva vi skulle gjøre med leiligheten. Da sa han at han fortsatt var i sjokk og ikke ville ta det enda. Og at jeg skal ha det gøy med hva enn jeg skulle den dagen. (Han nok sett gjennom felles venner sine sosiale medier at jeg har vært veldig sosial). I dag våknet jeg opp til at han hadde lagt ut en sang på insta hvor teksten er noe ala Jeg vet at gresset er grønnere på andre siden med deg. Hva hadde jeg gjort uten noen som deg. Bli med min side for alltid. Så dro jeg til leiligheten og hvor det var en ny beskjed: "Håper du har det bra... Unnskyld..." Jeg vet ikke hva det er han prøver å kommunisere. At han angrer eller at han er lei seg for at det skulle ende på denne måten. Vet ikke hva jeg skulle frem til med denne tråden. Trenger vel bare å fortelle det til noen Anonymkode: f1c52...90d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Tror han har dårlig samvittighet for at han gjør det slutt, ikke at han ønsker fortsette. Men tekst leder fort til misforståelser så kanskje bedre dere snakker sammen? Anonymkode: fe6f7...703
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror han har dårlig samvittighet for at han gjør det slutt, ikke at han ønsker fortsette. Men tekst leder fort til misforståelser så kanskje bedre dere snakker sammen? Anonymkode: fe6f7...703 Ts her Jeg foreslo å finne ut av det med leiligheten på mandag eller tirsdag. Orker ikke å styre med det med en gang. Så vi skal vel snakke da Anonymkode: f1c52...90d
Kenelz Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Ganske tydelig at han er en ustabil partner. Virker som du har blitt en slags kasteball i forholdet. Hadde bare kommet meg videre. Fortsetter du så blir dette «nye» hverdagen din. 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Han høres ikke god ut.. Best å bli ferdig med han Anonymkode: 1c173...183 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Hanne bare vaser. Anonymkode: b6218...c54
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Sorg er forvirrende og komplisert. Han går gjennom en tøff fase nå med mye følelser så ikke legg så mye i det Anonymkode: 1e780...0f7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Ustabil partner ja, virker som han har tatt en beslutning han ikke klarer å akseptere. Dessverre er ikke kjærlighet alltid nok, og han gjør det komplisert for seg selv. Han skulle nok ønske at dere kunne fortsette men at det ikke går, så er nok det som gjør ting vanskelig. Hvis dette forvirrer deg eller gjør ting vanskeligere for deg så ville jeg ærlig sendt en melding / tatt opp med han (når du møter han) at det her er tøft for deg også, men at du hadde satt pris på om han kunne sluppet å holde på sånn der da det er veldig forvirrende for deg og sender miksede signaler. Du kan gjerne tilby deg å skulle prøve å fikse ting, er garantert det han vil men er nok ikke alltids at det går da han selv er klar over at han er såpass deprimert at han ikke fungerer som kjæreste mer. Kanskje komme opp med en løsning sammen som gjør det enklere? Kan godt hende at han angrer i ettertid og at dette gjør han mer deprimert, kanskje en pause vekk fra hverandre Anonymkode: ebbe7...324 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 Oppdatering La meg bare advare først om at jeg var idioten i går. Så vi avtalte å møtes i går fordi jeg er blitt syk og ikke vil bo hos venninna mi lenger men heller i min egen leilighet. Vi snakket om bruddet og han gråt masse. Jeg prøvde å be om en ny sjanse, men fikk et nei. Samtidig som han sa "Jeg er så redd. Jeg håper jeg har gjort det riktige valget men jeg vet ikke. Det vil tiden vise. Jeg elsker deg fortsatt så masse". Jeg vil åpenbart ha han tilbake så jeg sa at hvis han angrer så møter han meg på den kafeen vi hadde vår første date på den datoen vi ble sammen. Dette er i slutten av november. Han syntes det var fint og han lovte meg dette. Han gjentok datoen for dette flere ganger iløpet av kvelden (vi snakket fra kl 16-21). Så hadde vi sex og dusjet sammen før han pakket. Han sa flere ganger at han elsker meg og er redd for om dette er riktig eller ikke samtidig som han gjentok datoen vi potensielt møtes igjen. Så dro han på jobb. Han jobber som bartender forresten. Her kommer den delen hvor jeg er dum. Jeg ringer bestevenninna mi og vi drar på byen med vennegjengen. Alle er også venner av han. Vi drar først på to forskjellige steder før de andre sier at noen flere venner er og drikker på baren han jobber på. Dette er en av stamstedene våre og jeg kan ikke slutte å gå der pga han. Jeg tenker at jeg heller blir med enn å gå hjem full og sikkert grine hjemme alene. Vennegjengen vi skulle møte er ikke der lenger men vi setter oss likevel ned med noen ukjente gutter. Jeg begynner å snakke med han ene men finner fort ut at han er merkelig så jeg "rømmer" fra han og ut til venninna mi som sigger. Da kommer eksen min og spør om vi kan snakke i fred. Han sier han blir sjalu av å se meg snakke med andre gutter og at han er veldig lei seg. Jeg sier bare at det er det her han ville da han slo opp. Det er jo en konsekvens av det. Etterhvert går han inn men sender meg meldinger hvor han skriver ting som "Unnskyld. Jeg vet at jeg har tatt et valg men jeg sliter veldig med det for jeg er så glad i deg." "Jeg er dårlig på å bestemme meg. Jeg blir sjalu når du snakker med han fyren også er det jeg som har gjort at det er sånn. Som jeg ikke klarer å fatte eller akseptere. Jeg er veldig redd. Jeg synes det er vanskelig å ikke ville være i forholdet lenger fordi du er så bra. Unnskyld." Jeg bare fortsatte å si at det her er en konsekvens av valget han har tatt ved å slå opp. Så sovna jeg Er irritert for at han gir meg mixed signals samtidig som jeg er knust over å ha mistet han. Skal jobbe med meg selv fremover. Dra til psykolog, trene, studere, prøve å røyke mindre. Ikke plage han på jobb eller snakke over meldinger. Gi han tid til å savne meg. Så får vi se i november om det er oss eller ikke Anonymkode: f1c52...90d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 Du ville hjem til leiligheten fordi du var blitt syk. Så snakket dere i flere timer, hadde sex og så rett ut på byen. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5917f...07d 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du ville hjem til leiligheten fordi du var blitt syk. Så snakket dere i flere timer, hadde sex og så rett ut på byen. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5917f...07d Jepp jeg tok febernedsettende og gikk ut på byen. Heller det en å ligge hjemme og synes synd på meg selv Anonymkode: f1c52...90d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp jeg tok febernedsettende og gikk ut på byen. Heller det en å ligge hjemme og synes synd på meg selv Anonymkode: f1c52...90d Du drakk deg full selv om du hadde feber? Anonymkode: b6218...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå