AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Man leser jo her og andre plasser at enkelte mener at konen bør få vite, og andre mener motsatt. Og endel oppfordrer elskerinnen til å fortelle det til konen, spesielt om mannen vegrer seg for å gå. Mannen har gjerne lovet elskerinnen at han skal gå, men så kommer alle disse unnskyldningene om hvorfor han må vente med å gå, evt sier at han plutselig ikke kan gå fra konen. Finnes det dem som faktisk har fortalt konen om mannens sidesprang? Hvordan gikk det? Hvordan endte det? Og er de sammen ennå? Anonymkode: 1352c...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 En bekjent av meg ble gravid med en flørt. Viste seg at han hadde dame, og hun var også gravid. Derfor ville hun ikke fortelle i slik sårbar situasjon. Spol 5 år frem. Hun ble syk og måtte ta flere behandlinger fremover. Hun hadde ingen som kunne ta seg av barnet, så hun måtte krype til korset og ta kontakt med barnets far, i håp om at han kunne stille opp fremover. Da sprakk selvfølgelig boblen ovenfor hans kone også. De holder fremdeles sammen, og de to barna er det fire måneder mellom. Ble selvfølgelig stor krise, men det er flere år siden nå, og de er fremdeles sammen. De har også stilt opp som far og stemor. Anonymkode: ba04c...044 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Han ble sint på meg og truet meg. Hun ble også sint på meg og kalte meg hore og stygge ting til andre. Det var litt urettferdig for jeg visste ikke at han hadde kjæreste da vi møttes. Fikk høre av andre at det hadde gått en kule varmt dem i mellom. Forholdet deres er for lengst over uten at jeg vet om at det har noe med meg å gjøre. Bryr meg ikke om dem lenger. Ekle mennesker! Anonymkode: 32af5...78d 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Jeg er kona (nå eks) og fikk det fortalt elskerinna. Satt utrolig pris på det og han ble dumpa av både meg og elskerinna og vi fant ut at det var minst en til fast og mange tilfeldige ligg i mellom. Han ble først helt rød og satt ut, så kom krokodilletårene og når det ikke funka kom sinnet hans. Han truet meg og elskerinna i mange uker for så å begynne å prøve å manipulere og komme med tomme løfter i håp om at noen skulle åpne døren igjen for så å trakassere igjen. Jeg truet med anmeldelse og da ga han seg Anonymkode: bb74d...3af 4 4 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Jeg hadde en "kjæreste" i 1 år, vel uvitende om at han hadde vært med ei annen i 3 år og var forlovet i tillegg. Fant det ut via sosiale medier, prøvde å sende henne melding, sendte beviser på alt. Han skjønte nok relativt fort at jeg sendte melding til henne da han så at jeg screenet samtaler og bilder fra snapchat, "mente aldri å såre deg" "jeg elsket deg" bla bla bla. Blokkerte han. Dama ble utrolig sint og leasha ut på meg, "han elsket deg aldri, faen ta deg" osv. Jeg visste ikke om det og følte meg veldig lurt selv, var i sjokk. Ble blokkert av henne. Sjekket nylig facebooken hans og de er gift. Dette skjedde i 2019 Anonymkode: abf23...c95 2 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Ja, gav beskjed til kona. (Anonym) Hun respondert til mannen ved å true med barna. Han kunne ikke gå fra henne. De holde fortsatt sammen, 4 år etter. Anonymkode: c5ed8...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, gav beskjed til kona. (Anonym) Hun respondert til mannen ved å true med barna. Han kunne ikke gå fra henne. De holde fortsatt sammen, 4 år etter. Anonymkode: c5ed8...0f7 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan gjorde du dette anonymt? Det meste kan spores på nett, så gjorde du det ved å sende en brev? Anonymkode: 5570a...a55
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Er ikke så lett å spore. Lagde en anonym epost. Anonymkode: c5ed8...0f7 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 Etter å lest dette så er det som jeg trodde. Ikke mange koner dumper sin utroe partner men gir all skyld på hun andre når det er partneren de burde ta. Ikke rart menn fortsetter å være utroe. De slipper jo som oftest unna. Anonymkode: e4e6e...8a7 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter å lest dette så er det som jeg trodde. Ikke mange koner dumper sin utroe partner men gir all skyld på hun andre når det er partneren de burde ta. Ikke rart menn fortsetter å være utroe. De slipper jo som oftest unna. Anonymkode: e4e6e...8a7 De fleste vet nok godt at partneren er utro eller har sex med andre. For det første er det naivt å tro man er den første andre han velger å ha sex med - trolig har han mange han har sex med. Kona eller kjæresten oppdaget det kanskje for flere år siden. For det andre er det mange flere enn de som åpent innrømmer det som har forhold som ikke er eksklusive. Det er ikke veldig uvanlig å velge å bo sammen som venner og late som om man er et par mens ungene er små. Og da har man jo (begge to) sex på utsiden av forholdet. Og det er ganske mange som har åpne forhold. Men begge deler er sosialt uakseptabelt, så man holder kjeft av redsel for at nabokona skal få ungene til å mobbe ens egne unger. Og så er det ikke super-uvanlig å velge å være i et parforhold fordi det øker livskvaliteten. Fordi en da har råd til finere ferier, større bolig etc. Da spiller det mindre rolle om partneren ligger med andre - man er ikke sammen på grunn av følelser, men det rent praktiske behovet for å være to. Anonymkode: a07cb...195
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man leser jo her og andre plasser at enkelte mener at konen bør få vite, og andre mener motsatt. Og endel oppfordrer elskerinnen til å fortelle det til konen, spesielt om mannen vegrer seg for å gå. Mannen har gjerne lovet elskerinnen at han skal gå, men så kommer alle disse unnskyldningene om hvorfor han må vente med å gå, evt sier at han plutselig ikke kan gå fra konen. Finnes det dem som faktisk har fortalt konen om mannens sidesprang? Hvordan gikk det? Hvordan endte det? Og er de sammen ennå? Anonymkode: 1352c...2ba Jeg fikk vite det av venninna til elskerinnen. Jeg forsøkte å få noe ut av elskerinnen men hun nektet å prate med meg. Jeg og samboer forsøkte igjen på forholdet, men han fant seg bare nye. Så forholdet vårt tok jo slutt etter noen år. Eneste jeg fikk fra elskerinnen var 12 år med rykter om at jeg ødela for henne og min samboer. Altså 12 år etter at forholdet til meg og samboer tok slutt så fortsatte hun med slike meninger om meg. Anonymkode: afcea...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #12 Skrevet 16. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å lest dette så er det som jeg trodde. Ikke mange koner dumper sin utroe partner men gir all skyld på hun andre når det er partneren de burde ta. Ikke rart menn fortsetter å være utroe. De slipper jo som oftest unna. Anonymkode: e4e6e...8a7 Jeg ser ingen kommentarer i tråden hvor kona gir all skyld på hun andre og ikke han. Det er vanlig å holde sammen på grunn av barn eller fordi det øker livskaliteten å bo med en partner. Kvinner tilgir seksuelle sidesprang lettere enn menn. Anonymkode: 32af5...78d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #13 Skrevet 16. september 2022 Ja , og det ble oppvask i heimen. Jeg ble oppringt av begge og ble kjeftet på. Antar det var trykket stemning hjemme en god stund etterpå, men de er fortsatt sammen. Anonymkode: 3dd43...e67
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #14 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For det andre er det mange flere enn de som åpent innrømmer det som har forhold som ikke er eksklusive. Det er ikke veldig uvanlig å velge å bo sammen som venner og late som om man er et par mens ungene er små. Og da har man jo (begge to) sex på utsiden av forholdet. Og det er ganske mange som har åpne forhold. Men begge deler er sosialt uakseptabelt, så man holder kjeft av redsel for at nabokona skal få ungene til å mobbe ens egne unger. Anonymkode: a07cb...195 Da blir man vel ikke sint på den ektefellen har sex med? Anonymkode: 85c5f...8a5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #15 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanlig å holde sammen på grunn av barn eller fordi det øker livskaliteten å bo med en partner «Øker livskvaliteten» er bare et annet ord for økonomiske fordeler. Minner mye om prostitusjon og selvforakt. Anonymkode: 45ed9...fab 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #16 Skrevet 16. september 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: «Øker livskvaliteten» er bare et annet ord for økonomiske fordeler. Minner mye om prostitusjon og selvforakt. Anonymkode: 45ed9...fab Økonomiske fordeler. Mange kvinner er mer ettergivende men jeg synes de som klarer å tilgi eller jobber med samholdet for barnas skyld er tapre og flinke hvis de får d til. Stygge ting andre sier om at de driver prostisusjon og hater seg selv blir slutshaming og hjelper dem ikke. Vi kan mene uten å si d til dem i det minste. Anonymkode: 32af5...78d 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #17 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Økonomiske fordeler. Mange kvinner er mer ettergivende men jeg synes de som klarer å tilgi eller jobber med samholdet for barnas skyld er tapre og flinke hvis de får d til. Stygge ting andre sier om at de driver prostisusjon og hater seg selv blir slutshaming og hjelper dem ikke. Vi kan mene uten å si d til dem i det minste. Anonymkode: 32af5...78d Noen kaller det flinke, andre kaller det mangel på selvrespekt. Anonymkode: 03baa...0de 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #18 Skrevet 16. september 2022 Nå var de ikke gift da, men jeg fortalte det til samboeren. Hun trodde ikke på meg i det hele tatt. Jeg var visst gal. Truet med å politianmelde meg hvis jeg ikke holdt meg unna. Altså... I ettertid ser jeg at denne mannen var veldig manipulerende. Regner med han ikke hadde mye fint å si om meg til henne. 1,5 år senere hadde de fått to barn. 2 år senere tok forholdet slutt. Dette er vel 10-11 år siden. Han har ny dame nå, ei venninne av min venninne. Fått høre av henne at eksen hans/mor til hans barn, er visst helt gal hun også🙄 Anonymkode: f8bcf...40f 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #19 Skrevet 16. september 2022 Jeg fant ut selv at min mann var utro med en fra jobben. Hadde en god mistanke på det, siden hun helt tydlig var ute etter han i lang tid. Hadde satt pris på å få vite det før, av han eller hun. Vi måtte bo sammen etterpå i nesten 1 år fordi det ikke var noen hus/leiligheter ledige i området. Nå har jeg og barna et svært flott hus, barnefar innså hvor mye galt han har gjort og vil ha meg tilbake (prøver iherdig fortsatt, etter 2.5år), og jeg vant i fuckings LOTTO!! Ingen vet om det, men guu hvor hærlig assa! Om du har bæsja på leggen og vært med noen som er i et forhold, vær grei å si det til den uvitende part.. Vi vet at det er noe som foregår, og setter pris på å få svar! Jeg spurte rett ut flere ganger, og fikk en skikkelig sinna mann som sa at jeg var paranoid, gal og sjalu. Det gikk så langt at jeg selv fikk skikkelig dårlig samvittighet over å tro noe så stygt om han.. Og så hadde jeg jo helt rett🤦♀️ Nei, vær grei å si det. Anonymkode: d010d...d3a 7 7 3
LinnHenrikke Skrevet 16. september 2022 #20 Skrevet 16. september 2022 Jeg har gjort det. Etter en jobbtur endte jeg opp på et hotell med en fra et annet firma som var singel og het «Anders». På morningen fant jeg bankkortet hans gjemt under et håndkle på badet. Han het slett ikke «Anders». Søkte opp hans fulle navn på Facebook og så at han hadde både barn og kone. Sendte melding til kona som ringte meg opp. Vet ikke hvordan det endte, men det hadde vært helt uaktuelt å ikke si fra. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå