AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 For ett par måneder siden fikk jeg kontakt med en herlig fyr via en dating app. Vi begynte å skrive masse meldinger og etter noen uker dro vi på date. Daten gikk kjempebra og vi begge koste oss veldig. Etter daten sendte jeg han en melding hvor jeg sa at jeg syntes det var veldig hyggelig og gjerne ville møtes igjen. Han følte det samme, men visste ikke helt om han så for seg noe mer enn vennskap. Og det er jo helt fair, sånt vet man ikke etter bare én date. Så vi ble enige om å fortsette å treffes for å bli bedre kjent. Tiden gikk og vi møtte hverandre så og si hver helg. I starten var det bare litt kyssing, så ble det til sex. Vi ble enige om å ha det litt casual, bare møtes for sex egentlig. Han var veldig på at jeg skulle få bestemme om jeg ville dette, for han ønsket ikke å evt såre meg. Men at han veldig gjerne ville fortsette å møtes. Nå har jeg kommet til ett punkt hvor jeg kjenner at jeg har blitt forelsket i han, men jeg vet ikke om han føler det samme. Tenker på han hele tiden.. Vi sender hverandre meldinger hele dagen fra vi våkner til vi sovner, hver dag. Han gir meg masse komplimenter (det gjør selvfølgelig jeg også) og sender masse hjerter og kyssesmileyer. Hvis jeg er litt stille fra meg en dag bemerker han dette og spør om det er noe. Han spør hvordan dagen min har vært og vil hjelpe meg dersom det er noe jeg har behov for å prate om. Vi kan prate om hva som helst føler jeg og han har fortalt meg at han sjeldent blir forelsket og har blitt såret ett par ganger før. Noe som får meg til å tenke at han er redd for å bli såret igjen og kanskje holder tilbake. Han gir meg så blanda signaler at jeg blir forvirret. Han viser at han bryr seg mer og mer om meg, både fysiske små kjærtegn og også med tekst/ord. Jeg kjenner at jeg vil fortelle han at jeg er forelsket i han, men er så redd for at han ikke føler det samme. Jeg vil ikke avslutte det vi har, men jeg vil heller ikke være forelsket i en som aldri vil gjengjelde følelsene.. Jeg liker godt ting slik de er nå, men hva hvis jeg ønsker noe mer etterhvert? Et forhold liksom. Skal jeg fortelle han det nå eller ha litt is i magen å se hva som evt skjer? Hvordan vet jeg om han er forelsket i meg? Noen som har gode råd å gi? Anonymkode: 28fb1...ba5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Hva sier magefølelsen din, da? Om du nå genuint lurer er det kanskje ikke noe her. Anonymkode: 0e8aa...579
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Du gir han kjærestefordeler uforpliktet, så nei, ikke forelsket, bare glad i sex og frihet. Si det til han. Dere burde blitt eksklusive! Anonymkode: cde64...526
Mariiannee Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva sier magefølelsen din, da? Om du nå genuint lurer er det kanskje ikke noe her. Anonymkode: 0e8aa...579 Magefølelsen min sier at han liker meg mer enn han vil innrømme. Men hva hvis jeg tar feil? 🙈
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 For å si det slikt. Jeg hadde mange småforhold før jeg traff mannen min. Jeg ente som regel opp med å bli skuffet (noe magefølelsen min sa også, men hørte aldri på den). Men da jeg traff mannen min var det annerledes. Jeg bare visste det ble oss to. Og han var på knærna etter meg og var kjempe forelsket. Han holdt ikke på med noe spill for å si det slikt. Vi har holdt i lag i over tjue år. Og fortsatt så holder han rundt meg og kysser meg og forteller meg masse fint (noe jeg vet at dette er ekte og ærlig). Anonymkode: c74a7...219 1
Mariiannee Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du gir han kjærestefordeler uforpliktet, så nei, ikke forelsket, bare glad i sex og frihet. Si det til han. Dere burde blitt eksklusive! Anonymkode: cde64...526 Ingen av oss holder på med noen andre og det ble vi begge enige om veldig tidlig. Jeg stoler på han når han sier at han ikke holder på med noen andre. Han gir jo også meg kjærestefordeler ved å stille opp for meg når jeg trenger det osv. 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Alle kan bli forelsket, men ikke alle kan få det til å vare. Anonymkode: 1355b...1b6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Mariiannee skrev (3 minutter siden): Magefølelsen min sier at han liker meg mer enn han vil innrømme. Men hva hvis jeg tar feil? 🙈 Da må dere sette dere ned å ta en skikkelig prat! 😊 Om du kjenner det i magen så er det et godt tegn. Nå må du være litt tøff. Anonymkode: 0e8aa...579 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 Hvordan vet man at hun er forelsket da? Med ord og handling selvsagt. Gjelder for de fleste. Se an kroppsspråket. I flørtefasen, fikk du mer oppmerksomhet i gruppa? Ler han av ting som egentlig ikke var ment morsomt? Åpner pupillene seg? Rødmes det forsiktig? Gliser vennene hans rundt dere? Tar han mye på deg? Tar han mye kontakt, er snill hele tiden og raus med komplimenter? Forelsket. Anonymkode: ea0bb...07b 2
Mariiannee Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da må dere sette dere ned å ta en skikkelig prat! 😊 Om du kjenner det i magen så er det et godt tegn. Nå må du være litt tøff. Anonymkode: 0e8aa...579 Ja, jeg burde vel gjøre det 🙈 Jeg vil helst ta det face to face, så venter til vi treffes igjen. Wish me luck.. 🤞🏻 1
Mariiannee Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan vet man at hun er forelsket da? Med ord og handling selvsagt. Gjelder for de fleste. Se an kroppsspråket. I flørtefasen, fikk du mer oppmerksomhet i gruppa? Ler han av ting som egentlig ikke var ment morsomt? Åpner pupillene seg? Rødmes det forsiktig? Gliser vennene hans rundt dere? Tar han mye på deg? Tar han mye kontakt, er snill hele tiden og raus med komplimenter? Forelsket. Anonymkode: ea0bb...07b Føler at alt dette stemmer. Og det har blitt bare mer og mer av det ettersom tiden nå har gått.
Embla Othea Skrevet 16. september 2022 #12 Skrevet 16. september 2022 Spør han rett ut; «er du forelsket i meg?» 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå