Gå til innhold

Fungerer wifi greit ombord i fly når mobilen er i flymodus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke flydd på leenge, føles som jeg skal fly for første gang nå 😂 Funker de fleste apper som snapchat når mobilen er i flymodus og man er koblet til flyets wifi? Den gangen jeg fløy mye så hadde jeg alltid mobilen avslått, men skjønner jo at tidene har endret seg 🙈

Anonymkode: 09ee4...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tregt nett, men det funker sånn nogenlunde. Ulike varianter av nettilgang da, uten å måtte betale. Norwegian er det vel 10 eller 15 minutter med «gratis» nett før du må kjøpe mer. Og så er det ikke alle fly med wifi selv om det står at det er når du booker. 

Skrevet
reiseglad skrev (15 minutter siden):

Tregt nett, men det funker sånn nogenlunde. Ulike varianter av nettilgang da, uten å måtte betale. Norwegian er det vel 10 eller 15 minutter med «gratis» nett før du må kjøpe mer. Og så er det ikke alle fly med wifi selv om det står at det er når du booker. 

SAS har next-gen WiFi ombord i de fleste av sine fly. Funker ganske bra, selv lett streaming går funker greit. Gratis hvis du er EuroBonus Gold-medlem eller høyere, eller har Plus-billett.

Skrevet

Tusen takk ❤️

Skrevet

Det fungerte ikke på min flight ihvertall🥴

Anonymkode: 05d80...29b

• Liker 1
Skrevet

Har aldri fått det til, så jeg vil si, nei, det gjør det ikke. 

Anonymkode: 67df3...af6

• Liker 1
Skrevet

Vet folk forresten om antibac våtservietter teller som flytende væske og må pakkes i zip-posen? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vet folk forresten om antibac våtservietter teller som flytende væske og må pakkes i zip-posen? :)

Nei, det er ikke flytende 

Anonymkode: 0124e...01f

• Liker 2
Skrevet

Flymodus skrur av all antennefunksjonalitet inkludert wifi og blåtann...

Anonymkode: d25f6...c43

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror man må aktivere wifi igjen etter å ha aktivert flymodus, det er iallfall sånn når jeg har testet flymodus.

• Liker 1
Skrevet
On 9/17/2022 at 11:24 AM, AnonymBruker said:

neida, går fint å kombinere flymodus og wifi

Anonymkode: 1a4b5...cba

Skrevet
reiseglad skrev (På 16.9.2022 den 1.45):

Koster det penger for nett hos Norwegian nå? Sist jeg fløy i 2018 var det gratis hele veien. 

Anonymkode: 38286...496

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Koster det penger for nett hos Norwegian nå? Sist jeg fløy i 2018 var det gratis hele veien. 

Ja, det var gratis før, nå var det kun noen minutter med surf før det ble slutt på gleden😜

Skrevet

Fløy med Norwegian for 12 dager siden. De hadde et gratis alternativ som varte noen minutter, et du betalte for som varte ca en time og en som varte hele flyturen. Jeg kjøpte det siste, til 150,- kroner og det var penger rett i dass. Elendig nett, klarte ikke å laste ned noe. Dvs jeg fikk oppdatert for eksempel facebook èn av ti ganger.

Anonymkode: 06096...14d

Skrevet
reiseglad skrev (På 18.9.2022 den 23.38):

Ja, det var gratis før, nå var det kun noen minutter med surf før det ble slutt på gleden😜

Jeg merket det i dag. Utrolig irriterende 😂

Skrevet

WIfi trenger man ikke på et fly, finn deg noen annen underholdning.

Anonymkode: c2613...e55

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke risikabelt å være på wifi på offentlige steder? Lett å bli hacket? 

Anonymkode: ca305...ee3

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det ikke risikabelt å være på wifi på offentlige steder? Lett å bli hacket? 

Anonymkode: ca305...ee3

Åpne nett ja, de fleste er ikke det.

Anonymkode: 29213...16f

Skrevet
On 9/18/2022 at 11:38 PM, reiseglad said:

On 9/19/2022 at 5:21 PM, AnonymBruker said:

Fløy med Norwegian for 12 dager siden. De hadde et gratis alternativ som varte noen minutter, et du betalte for som varte ca en time og en som varte hele flyturen. Jeg kjøpte det siste, til 150,- kroner og det var penger rett i dass. Elendig nett, klarte ikke å laste ned noe. Dvs jeg fikk oppdatert for eksempel facebook èn av ti ganger.

Anonymkode: 06096...14d

Tror de har bitt seg litt i halen. Først gitt folk gratis nett så de skal bli vant til å surfe ombord, så begynner de å ta betalt. Men problemet er at da vet kundene allerede at nettet er for dårlig til å gidde å betale for. 

Anonymkode: f84db...457

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...