Gå til innhold

Gutter bruker ofte "jeg har p*** mora di" som fornærmelse mot andre gutter. Bruker jenter "jeg har p*** faren din" som fornærmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mot andre jenter?

Anonymkode: 64ec2...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

...mot andre jenter?

Tror ikke det, men kanskje de burde? Tror den replikken kunne satt på plass hvem som helst 🤣

• Liker 3
Skrevet

Nei, for når kvinner p*** noen er de horer, mens menn som gjør det samme er erobrere.

Anonymkode: 875c6...0d5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Og sånn lærer gutter at sex er makt, om noen lurer på hvor voldektskultur kommer fra

Anonymkode: 9bde3...8aa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, for når kvinner p*** noen er de horer, mens menn som gjør det samme er erobrere.

Høres ut som incelsnakk det der.

Skrevet

Og sånn lærer gutter at sex er makt, om noen lurer på hvor voldektskultur kommer fra

Anonymkode: 9bde3...8aa

Ingen har nevnt voldtekt.

Skrevet

Nei, det gjør de ikke - jenter er litt smartere enn gutter 😉

• Liker 2
Skrevet

Jepp (ikke at jeg mener det, men det der er en greie)

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Høres ut som incelsnakk det der.

Forbinder ikke dette med incels nei.

Det er helt andre dysfunksjonelle folk som pleier å komme med den trusselen der.

Ikke for å forsvare incels altså.

• Liker 2
Skrevet

"Min far er sterkere enn din". "Jeg sender broren min for å banke broren din." Sånn holdt vi på da vi var småjenter. 

Anonymkode: f0cca...1b5

Skrevet
Kristin70 skrev (4 minutter siden):

Nei, det gjør de ikke - jenter er litt smartere enn gutter 😉

Nemlig. Jenter har en langt mer subtil måte å fornærme på.

Anonymkode: dcb27...bca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Min far er sterkere enn din". "Jeg sender broren min for å banke broren din." Sånn holdt vi på da vi var småjenter. 

Anonymkode: f0cca...1b5

Ja, kjenner mer denne igjen. Er vel fordi for jenter er det fortsatt slik at sex er synd og skam.

Anonymkode: 26b23...b27

Skrevet

Damer kan ha sex med hvem som helst når som helst, så det gir ingen mening i et slikt utsagn. 

For menn er det å ha sex noe man må jobbe for. 

Anonymkode: 38f93...129

Skrevet

Det kunne jeg aldri sagt til noen, for tanken byr meg i mot🤢 æsj

Da måtte det heller vært at faren min har mer penger enn din, er smartere enn din, eller er sterkere enn din.

Jeg tror noen gutter snakker sånn fordi gutter ofte er mindre kresne på hvem de har seg med 🙈

Anonymkode: ec9c2...91b

• Liker 1
Skrevet

Nei, men det er fordi en gutt som sien han har p***  noens mor, indirekte sier at moren er en hore, som har seg med unge gutter. 

Om en jente hadde sagt hun hadde p*** noens far, så hadde hun indirekte sagt "Jeg er en hore, som lar gamle gubber p*** meg"

Det er nemlig slik samfunnet ser på sex. Det er noe gutter FÅR, og noe jenter GIR. Noe gutter skal OPPNÅ, mens jenter skal PASSE PÅ. 

Og så lenge tankegangen er slik, vil det være vanskelig å få gjennom at begge kjønn er like mye verd. 

Anonymkode: cfc02...214

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, men det er fordi en gutt som sien han har p***  noens mor, indirekte sier at moren er en hore, som har seg med unge gutter. 

Om en jente hadde sagt hun hadde p*** noens far, så hadde hun indirekte sagt "Jeg er en hore, som lar gamle gubber p*** meg"

Det er nemlig slik samfunnet ser på sex. Det er noe gutter FÅR, og noe jenter GIR. Noe gutter skal OPPNÅ, mens jenter skal PASSE PÅ. 

Og så lenge tankegangen er slik, vil det være vanskelig å få gjennom at begge kjønn er like mye verd. 

Veldig godt sagt og god beskrivelse 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Interessant betraktning. Men jeg tror ikke alle gutter tenker eller snakker sånn, men de mest uintelligente og respektløse, javisst.

Anonymkode: ec9c2...91b

Skrevet

«Jeg har pult moren din» 

- Åh? Da er kanskje du min far da :nigo: Hvor er barnebidraget du faen meg skylder? 

«Jeg har pult moren min» 

- Hæ? Hun er ikke min biologiske mor, hun er ikke en kan biologisk kvinne. Faen du har pult da? Analen?????

«Jeg har pult moren din» 

- Gjett hva? Jeg har pult faren din. Gjett hvem som er din er din nye stemor. 

«Jeg har pult moren min» 

- Hva er det du forventer? Applaus? Så ekkel du er så har du sikkert gitt hun klamma. 

Anonymkode: 74c65...a06

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

«Jeg har pult moren din» 

- Åh? Da er kanskje du min far da :nigo: Hvor er barnebidraget du faen meg skylder? 

«Jeg har pult moren min» 

- Hæ? Hun er ikke min biologiske mor, hun er ikke en kan biologisk kvinne. Faen du har pult da? Analen?????

«Jeg har pult moren din» 

- Gjett hva? Jeg har pult faren din. Gjett hvem som er din er din nye stemor. 

«Jeg har pult moren min» 

- Hva er det du forventer? Applaus? Så ekkel du er så har du sikkert gitt hun klamma. 

hahah ser jeg har skrevet min, men mente så klart DIN***

Gjest Raffalayla
Skrevet

Oversettelse..

Jeg har besudlet ditt aller helligste; din mor.

Skrevet

eneste halvgode variant av denne er:

la meg pule faren sin så jeg kan gi han en sønn han er glad i

Anonymkode: 3ed82...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...