AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Vi har en vikar på jobb. Hun spurte meg om hvordan vi gjør en oppgave på jobb. Jeg svarte så godt jeg kunne. Så sier jeg at du må huske å sende inn før kl 15. Så svarer hun: du trenger ikke å fortelle meg det. Jeg har jobbet med dette i 2 år. Ble litt satt ut. Er vel ikke normalt å svare sånn? Har sett flere ganger at hun liker ikke å ta imot råd. Og når sjefen forlater noe så sier hun: Det vet jeg, har jobbet med det før. Dette sier hun uansett hva sjefen sier Anonymkode: a4c3f...734
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Oi da, jaja, så lenge det ikke påvirker deg og ditt arbeid hadde jeg ikke lagt for mye energi i det. Hvis det videre går utover arbeidsmiljøet, er det kanskje noe som må tas opp? 1
Peterpan91 Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Ja, det var en rar kommentar. Men som sagt; om det ikke går utover arbeidsmiljø og hun ellers er grei, så trenger du ikke å henge deg opp i det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Hvorfor bry seg? Blir du ukomfortabel? Anonymkode: d4414...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå