AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Ser på amerikanske forum at dette ikke er helt uvanlig. At man selger notater fra forelesninger, eller notater fra fjorårets pensum til nye studenter. Har du gjort det, eller vet om noen som har solgt/kjøpt? Anonymkode: 8f0de...bcb
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Har sett mange annonser for det i Norge. Anonymkode: 13c72...ec0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Ja, har en kompis som pleier å kjøpe notater fra folk som har vært fadder. Kanskje ikke veldig normalt men det er ikke uhørt. Anonymkode: a9aec...13d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Det er nok vanlig på mange studier! Jeg er student innen helsefag. På mitt studiested har vi ikke karakterer, men bestått/ikke bestått (høyt krav for å stå, men ingen forskjell altså om en så vidt står eller er helt i tet). Det er nok med på å bygge oppunder et ikke-kompetitivt miljø. Her deles notater mellom kull. De beste kompendier og notater fra kullet samles i en drive og deles med kullene under, gratis. Veldig glad for det Anonymkode: f7534...ff5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Jeg studerte juss i Bergen og der var det mange som kjøpe og solgte dokumenter på filfora.no. Det gikk i pensumssammendrag og A-besvarelser. Anonymkode: 8f9b4...fc0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Da jeg var student for snart 20 år siden var det utbredt. Anonymkode: 48d03...b28
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Varierer nok mye fra studiested til studiested og fra studieretning til studieretning om det er vanlig. Men det er ikke akkurat noe du kan tjene nok på til å erstatte en deltidsstilling. Anonymkode: 2642b...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå