Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 21 år som har begynt å fått litt tynt hår. Har dere noe tips til noe styling produkter som kan hjelpe meg å få det til å se litt tykkere ut? 

Anonymkode: 513a7...cfa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topik brukte Jan Thomas på Morten Harket på tv en gang.

Det er et pulver med fibrer i som gjør håret tykkere når du har det i.

Topik fåes i forskjellige hårfarger 

Anonymkode: 1f6a2...b59

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Topik brukte Jan Thomas på Morten Harket på tv en gang.

Det er et pulver med fibrer i som gjør håret tykkere når du har det i.

Topik fåes i forskjellige hårfarger 

Jeg har en veldig rar hårfarge så tviler på at det finnes noe i min hårfarge men var uansett mer et stylingprodukt Jeg var på utkikk etter. Men takk for tips uansett :)

Anonymkode: 513a7...cfa

Skrevet

Minoxidil er det eneste med påvist effekt som kan hjelpe med hårtap. Du kan faktisk få det i pillerform, men mer vanlig med topisk behandling.

Toppik som nevnt over er helt fantastisk! Jeg har flere skalla flekker og uttynnede områder pga cellegiftbehandling, og Toppik dekker dem så godt at ingen ser hva jeg går gjennom 😄 Anbefaler deg å Google, kanskje det fins en passende farge? Og så kan det jo hende at det er nok å velge den tonen som ligner mest på din. Det er egentlig som et pulver som bare dekker hodebunnen, og det kommer i en "krydderboks", så bare drysser du over. Gir veldig fortykkende effekt illusjonsmessig.

Om ikke noe av dette frister tror jeg det beste er en tur til frisøren. Da kan du få en klipp som passer best mulig til håret, samt de kan gi gode styling-og produkttips 😊

Skrevet
Blåpille skrev (19 minutter siden):

Minoxidil er det eneste med påvist effekt som kan hjelpe med hårtap. Du kan faktisk få det i pillerform, men mer vanlig med topisk behandling.

Toppik som nevnt over er helt fantastisk! Jeg har flere skalla flekker og uttynnede områder pga cellegiftbehandling, og Toppik dekker dem så godt at ingen ser hva jeg går gjennom 😄 Anbefaler deg å Google, kanskje det fins en passende farge? Og så kan det jo hende at det er nok å velge den tonen som ligner mest på din. Det er egentlig som et pulver som bare dekker hodebunnen, og det kommer i en "krydderboks", så bare drysser du over. Gir veldig fortykkende effekt illusjonsmessig.

Om ikke noe av dette frister tror jeg det beste er en tur til frisøren. Da kan du få en klipp som passer best mulig til håret, samt de kan gi gode styling-og produkttips 😊

Hvor bestiller du Toppik?

Skrevet

Minoxidil

Anonymkode: 39550...355

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor bestiller du Toppik?

Hårgrossisten.no bestilte jeg fra. Fins flere leverandører😊

Skrevet
Blåpille skrev (18 timer siden):

Hvordan fungerer toppix la oss si hvis man skal bade, ha sex eller typen stryker en i håret. Vil det bøsse ut masse fibre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan fungerer toppix la oss si hvis man skal bade, ha sex eller typen stryker en i håret. Vil det bøsse ut masse fibre?

Absolutt ikke 😊 da må han skrape deg i hodebunnen, hehe. Bading har jeg ikke testet, da. Men jeg vasker det ikke ut før jeg legger meg, og har ikke opplevd noe på putetrekk, selv om jeg foretrekker lyst sengetøy og har mørkt hår, og dermed  mørk toppiks 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...