AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg bestilte en lampe derfra i slutten av juni, og det tok nesten 2 mnd før jeg fikk den. Postnord skulle levere den, men jeg fikk ingen sms/tlf/mail om når den skulle leveres. Dermed var ikke jeg til stede siden jeg var på jobb. Etter mye om og men fikk jeg den, bulkete og ødelagt. Sa fra og etter enda mer tid (slutten av august) fikk jeg ny, den var også ødelagt Nå er jeg SÅ lei, har bedt om å få igjen pengene men de insisterer på å få begge lampene returnert. Problemet er at jeg får ikke til å demontere den ene lampen, og den er svær og buet.. tror dere jeg bare kan pakke den inn i masse papir og at Postnord kan hente den sånn? Jeg ødela hånda da jeg prøvde å demontere den, får det bare ikke til og kjenner ingen som kan gjøre det heller. Burde være unødvendig at jeg må lage annonse på mitt anbud for å betale noen til å demontere en lampe. Flere som har opplevd masse herk med denne butikken? De har masse fine lamper på nettsiden, men det hjelper lite når de ikke klarer å levere produktet i hel tilstand. Her er forresten lampen jeg kjøpte, finner ikke lik så det er ergerlig: Buelampe Sveri med marmorfot og hvit skjerm | Lampegiganten.no Anonymkode: 6f339...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Nå har jeg riktignok bare bestilt fra lampegiganten en gang, så jeg skal ikke si om jeg var heldig som ikke opplevde noen problemer, eller du er uheldig, men jeg har forståelse for at de ønsker lampene tilbake. Hvis ett eller flere produkter har blitt ødelagt under transport må de kanskje be om erstatning fra transportselskapet, og hvis en eller flere lamper ikke virker må de sjekke for produksjonsfeil. Dessuten, de kan heller ikke være sikker på at du er ærlig, og ikke bare prøver å få to lamper gratis. Ønsker du full refusjon er det naturlig de ønsker produktene tilbake. Jeg forstår frustrasjonen din, du skulle kunne forvente å få gode produkter levert som avtalt, men jeg forstår også deres ståsted når det ikke skjedde. Anonymkode: 6a3cf...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Det er ikke lampebutikken sin feil at Postnord ødelagde pakken/lampen. Anonymkode: 63e11...abf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg bestilte en baderomslampe som det tok tid å få levert på døra. Elektriker var her for å bytte ut den gamle og sette opp den nye fra Lampegiganten. Det viste seg at lampen var defekt, og elektriker fikk ikke gjort ferdig jobben. Jeg tok kontakt med firmaet der jeg ba om ny lampe og at de dekket kostnadene med et nytt elektrikerbesøk. Da blei det sirkus. De nektet å dekke utgiftene mine. Sendte de en fin mail, og forklarte at den uforskamma kundekonsulenten påstod at ingen fikk erstatning for den ekstra regningen jeg fikk fra elektriker. De måtte bare gi seg, men ville ha kvittering på betalt elektriker for at de skulle kunne refundere. Jeg fikk ny lampe, returnerte den gamle og det lyser som bare det. De skulle ha sendt deg en returlapp pr Mail som du må lime på pakken du sender gratis på Posten. Har du fått mailen ang retur av defekt vare ? Anonymkode: 41155...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 Det jeg har kjøpt der har i alle fall vært bra handler en del hos Elektroimportøren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå