Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ett forhold i 10 år. Vi bodde ikke sammen, men jeg var mye hos han de ukene jeg ikke jobbet nattevakt. Da vi møttes hadde han en sønn på 14 år som hadde hadde alene ansvaret for. Jeg har stilt opp og prøvd å ta rollen som mamma på de områdene han trengte det. 

For 2 måneder siden sa kjæresten at han ville ut av forholdet. Fant ut at han allerede hadde ei ny.  Nå er jeg bare glad for at det er slutt. Jeg fikk se hvordan han egentlig er. Men jeg er såret over at sønnen hans ikke har kontaktet meg. Jeg har prøvd men får ikke svar. Er jeg rar som reagerer på det? Han er jo ikke min sønn, selv om jeg så på han som om han var det 

Anonymkode: 77f95...fa1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt naturlig at han ikke tar kontakt med deg. Din relasjon til faren hans er over.

Anonymkode: 3108f...b97

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Dette er en helt naturlig reaksjon fra  sønnen til din ex.

Skrevet

Helt naturlig reaksjon.

Skrevet

Jeg synes han burde svart deg. 10 år er lang tid… så dere har jo knyttet bånd. Bare skriv du er glad i han og at han kan ta kontakt om han føle for det. Han er tross alt 14 år. 

Anonymkode: ce54d...05a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes han burde svart deg. 10 år er lang tid… så dere har jo knyttet bånd. Bare skriv du er glad i han og at han kan ta kontakt om han føle for det. Han er tross alt 14 år. 

Anonymkode: ce54d...05a

Han er vel 24 år hvis han var 14 da hun møtte faren hans.

Ts, dere trenger vel alle tid på å fordøye bruddet, han skal i tillegg forholde seg til farens nye dame. 

Anonymkode: 6d4d4...0f5

• Liker 3
Skrevet

Støtter at du skriver han en melding om at han alltid kan ta kontakt med deg om det er noe og at du alltid ville være glad i han selv om du ikke lenger er sammen med faren. Kan jo være faren har sagt et eller annet som gjør at han ikke svarer.

Anonymkode: 455cc...382

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ett forhold i 10 år. Vi bodde ikke sammen, men jeg var mye hos han de ukene jeg ikke jobbet nattevakt. Da vi møttes hadde han en sønn på 14 år som hadde hadde alene ansvaret for. Jeg har stilt opp og prøvd å ta rollen som mamma på de områdene han trengte det. 

For 2 måneder siden sa kjæresten at han ville ut av forholdet. Fant ut at han allerede hadde ei ny.  Nå er jeg bare glad for at det er slutt. Jeg fikk se hvordan han egentlig er. Men jeg er såret over at sønnen hans ikke har kontaktet meg. Jeg har prøvd men får ikke svar. Er jeg rar som reagerer på det? Han er jo ikke min sønn, selv om jeg så på han som om han var det 

Anonymkode: 77f95...fa

M39.

Har opplevd akkurat det samme.

Etter 2 måneder møtte eg x sønnen på butikken, å han fikk ikke lov å ha kontakt med meg for han skulle komme raskere over "meg" idiotisk!

Men vi tok opp kontakten litt i sjul å til slutt fant moren det ut og hun innsåg att hun kunne aldri stoppe den gode kontakten vi hadde.

Gutten er fortsatt på besøk med meg no 2 år etter på.

Så detta går seg til skal du se🤗

Anonymkode: 4acd1...6ed

• Hjerte 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 77f95...fa1

Samme erfaring her. Nettopp derfor jeg aldri igjen roter meg bort i alenemødre.

Anonymkode: ac458...e4e

Skrevet

Har han fått høre din versjon av bruddet da? 

Anonymkode: a654e...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...