Gå til innhold

Hvorfor orker dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge lurt på en ting mange gjør, som jeg synes er litt merkelig.

Og det er : Hvorfor i alle dager skal dere ut og jogge UANSETT vær?? Selvfølgelig er d bra å trene og løpe, ikke det som er cluet, men når det er stiv kuling eller verre, regnet pisker sidelengs og det er iskaldt, så skal dere likevel ut å løpe? Hvorfor tar dere ikke pause når været er som verst, og heller er hjemme i varmen?

Det samme går for de som absolutt skal ut og gå på tur i samme type vær? Og da mener jeg ut og gå bare for å gå på tur. Forstår de som skal noe sted, jobb eller skole, og ikke har noen annen mulighet enn å spasere til de stedene.

Folk må gjøre som de vil selvsagt, men jeg har bare lurt på hva som får folk til å gjøre dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ikke å jogge/løpe så mye ute nå. Jeg går tur med hunden, og den liker ikke regn og ruskevær, så på de dagene blir det korte turer.

Men jeg har løpt en del i regn og vind før fordi jeg liker det. Jeg klarer ikke helt å beskrive hvorfor, men å løpe i styrtregn og kraftig vind syns jeg kan være godt. Det er også veldig godt å komme inn og ta en varm dusj etterpå. 

Anonymkode: 8cbc0...8c4

Gjest theTitanic
Skrevet

Løper ikke men går endel. Uansett vær. I Norge finnes mye vær og jeg har ikke tenkt til å la det begrense meg. Dessuten så er det deilig å kjenne alle naturens luner. Blir litt muggen ved å være inne en hel dag. Er formen for dårlig til å gå så sitter jeg ute en stund. Med riktige klær er det deilig med en tur ut enten det er minus 40 eller pluss 40.  

Skrevet

Jeg liker å gå tur i ruskevær. Dessuten bor jeg i Bergen, hadde jo kunnet gått tur relativt sjeldent om jeg ikke tålte dårlig vær. Synes det er ekstra deilig å komme hjem i varmen, ta meg en dusj og skifte til pysjbukse el.l.

Anonymkode: 25cd0...fba

Skrevet

Det kan være skikkelig friskt! Og det er ubeskrivelig godt å komme hjem, putte klærne i vaskemaskinen, og ta en varm dusj. Da er det skikkelig godfølelse å sette seg ned i sofakroken etterpå :)

Jeg hadde hund tidligere, og da må man også ut, uansett vær og vind.

Anonymkode: 78660...3b1

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...