Gå til innhold

Hjelp! Gjerder ikke melde meg opp til privatist eksamen!

Anbefalte innlegg

For det første for jeg ikke meldt meg opp i fylket jeg bor, bare i fylket jeg flytta fra. Får ikke byttet hvilke fylke på siden. Hvordan fikser jeg? Jeg skal melde meg opp i matte 1p men det er flere alternativer med tall koder etter. Noen som vet hvilken av de man skal melde seg opp i?

Anonymkode: a0d3b...a4b

Fortsetter under...

Har du allerede fullført VGS og skal bare høyne karakterer, eller holder du på med å ta generell studiekompetanse? Jeg ville uansett tatt kontakt med skolen du eventuelt har gått på sist i det fylket du flyttet fra. De sitter med all informasjon og kan hjelpe med å flytte deg over til det nye fylket. 

https://www.udir.no/kl06/mat1019 

Uansett tar du kontakt med VGS, de kan hjelpe deg, vi som kommenterer her sitter ikke med informasjonen de gjør. 

Fristen for oppmelding er jo i dag, så du er lovlig sent ute. Men det vet du jo.  

Jeg ville skrevet mail til privatistkontoret i både nytt og gammelt fylke og forklart problemene. Det er jo folk som lager eksamenspartiene, så det kan være du får lov til å melde deg opp i morgen så lenge du har sendt mail i dag. Men det kan også veldig godt være at du er for seint ute. 

Anonymkode: 2ef74...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...