AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 For det første for jeg ikke meldt meg opp i fylket jeg bor, bare i fylket jeg flytta fra. Får ikke byttet hvilke fylke på siden. Hvordan fikser jeg? Jeg skal melde meg opp i matte 1p men det er flere alternativer med tall koder etter. Noen som vet hvilken av de man skal melde seg opp i? Anonymkode: a0d3b...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knoot Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Har du allerede fullført VGS og skal bare høyne karakterer, eller holder du på med å ta generell studiekompetanse? Jeg ville uansett tatt kontakt med skolen du eventuelt har gått på sist i det fylket du flyttet fra. De sitter med all informasjon og kan hjelpe med å flytte deg over til det nye fylket. https://www.udir.no/kl06/mat1019 Uansett tar du kontakt med VGS, de kan hjelpe deg, vi som kommenterer her sitter ikke med informasjonen de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Fristen for oppmelding er jo i dag, så du er lovlig sent ute. Men det vet du jo. Jeg ville skrevet mail til privatistkontoret i både nytt og gammelt fylke og forklart problemene. Det er jo folk som lager eksamenspartiene, så det kan være du får lov til å melde deg opp i morgen så lenge du har sendt mail i dag. Men det kan også veldig godt være at du er for seint ute. Anonymkode: 2ef74...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå