Gå til innhold

Lars von Triers Riket på Viaplay

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To sesonger fra 90-tallet ligger nå ute på Viaplay og en ny sesong er rundt hjørnet.

Jeg har sett hele nå og synes den er dritbra og helt syk. Venter spent på hva S3 har å komme med! Har du sett Riket - enten da den kom eller nå nylig, og hva synes du?

Anonymkode: 5477f...c8f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

To sesonger fra 90-tallet ligger nå ute på Viaplay og en ny sesong er rundt hjørnet.

Jeg har sett hele nå og synes den er dritbra og helt syk. Venter spent på hva S3 har å komme med! Har du sett Riket - enten da den kom eller nå nylig, og hva synes du?

Skikkelig ekkel! Så den som barn og jeg tenkte fortsatt på den i voksen alder og da så jeg den nå nettopp. Fortsatt helt jævlig (i beste mening) Håper s3 klarer å holde det i den samme stilen, samme ekle stemningen osv. Ikke noe billige effekter eller tull som mange moderne skrekkfilmer har 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChiLee skrev (Akkurat nå):

Skikkelig ekkel! Så den som barn og jeg tenkte fortsatt på den i voksen alder og da så jeg den nå nettopp. Fortsatt helt jævlig (i beste mening) Håper s3 klarer å holde det i den samme stilen, samme ekle stemningen osv. Ikke noe billige effekter eller tull som mange moderne skrekkfilmer har 😁

Ja, den er skikkelig creepy på en bra måte! Og den har ikke tapt seg på alle de årene som har gått siden den kom heller. Jeg var ungdom da den kom, og nå som voksen vil jeg si at den også er et mesterverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 18.35):

Husker den ja, den er ganske ekkel den. 

Anonymkode: 55659...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgekarjol skrev (4 minutter siden):

Ikke glem den syke humoren.

Ja den er fantastisk bra.

Særlig den gærne svensken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...