Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg leste nettopp en annen tråd her på forumet, og begynte å tenke litt:

Hvis kjæresten din hadde kommet til deg og sagt at h*n var forelsket i en venn/venninne mens dere var kjærester (evt samboere/gift), du syns det er vanskelig å takle, men dere bestemmer dere for å fortsette forholdet.. Men h*n fortsetter å ha kontakt med personen :overrasket:, men påstår at det ikke er noe følelser inne i bildet lenger..

Argumenter kan være: "Vi har kjent hverandre så lenge, kan ikke bare kutte kontakten" eller "H*n er jo i vennegjengen" osv.

Hadde du akseptert at de var venner fortsatt? Eller nektet h*n å ha kontakt med personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henne eller meg !

Så enkelt er det bare.. tror ikke følelser kan forsvinne i løse luften så lett, men årsaken kan ;)

Skrevet

Har nettopp vært i denne situasjonen jeg...

Da han fortalte til meg at han hadde følelser for denne personen ville jeg egentlig at han skulle kutte all kontakt. Men vi ble enige om at han skulle holde seg litt unna, ikke snakke så mye med henne, og se om det roet seg etter hvert.

Litt senere fant jeg ut at det ikke hadde gitt seg, og da stilte jeg ultimatum; meg eller henne. Jeg følte ikke at det var noe vits i å fortsette forholdet hvis vi skulle ha det sånn. Ved å fortsette å ha kontakt er det vel lite sannsynlig at følelsene forsvinner... Heldigvis ville sambo satse 100% på oss, og kutte kontakt med hu andre.

Skrevet (endret)

Jeg hadde håpet at kjæresten min innså at han ikke kan ha kontakt med noen han er forelsket i.. Dessuten ville jeg følt meg både avvist og såret...så han måtte jobbet hardt for å beholde meg. Kutte ut jenta ville vært første skritt på en lang vei.

Endret av susanne
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Er enig med dere, jeg.. Tror at hvertfall følelser lett kan blusse opp igjen hvis man er en del i nærheten av den personen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...