Gå til innhold

Brudekjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til brude salong i Oslo med store str? 

Var i en i dag som jeg følte dem ikke hørte på hva jeg ønsket. Jeg fikk ikke den opplevelsen som jeg hadde gledet meg sånn til 

Anonymkode: 89cba...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor var du? Hvilken størrelse er du? Jeg har akkurat kjøpt kjole i str. 48 (bruker 48-50 til vanlig) og fikk super service. Størrelsen ble aldri kommentert. 

Anonymkode: e1a6a...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Alexandra Ritz. dem spurte ikke om hva jeg så etter i stil eller pris eller noe av di tingene

jeg følte at hun var mer opptat av det hun syntes var fint enn det jeg prøvde å si hva jeg ønsket i en kjole

min størrelse er ca 54 - 52

Anonymkode: 89cba...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski brudesalong! Jeg er ikke pluss størrelse selv, men jeg mener de sa at ca. alle kjoler kunne bestilles i alle størrelser. De har også en del pluss-størrelser å prøve i butikk, men med noe begrenset utvalg. De er super serviceinnstilte der! Ville absolutt tatt turen dit😊

Endret av Qwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må da være mer enn ski som har store størrelser i brude kjoler? Oslo har jo så mange brude salonger noen av dem må da ha noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg skrev: Hvilke størrelse snakker vi om? Jeg var på Brudekjolen. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Som jeg skrev: Hvilke størrelse snakker vi om? Jeg var på Brudekjolen. Null problem.

Som TS skrev allerede på fredag: hun bruker 52-54 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...