AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Er det noen som har tips til brude salong i Oslo med store str? Var i en i dag som jeg følte dem ikke hørte på hva jeg ønsket. Jeg fikk ikke den opplevelsen som jeg hadde gledet meg sånn til Anonymkode: 89cba...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Del Skrevet 16. september 2022 Hvor var du? Hvilken størrelse er du? Jeg har akkurat kjøpt kjole i str. 48 (bruker 48-50 til vanlig) og fikk super service. Størrelsen ble aldri kommentert. Anonymkode: e1a6a...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Del Skrevet 16. september 2022 jeg var på Alexandra Ritz. dem spurte ikke om hva jeg så etter i stil eller pris eller noe av di tingene jeg følte at hun var mer opptat av det hun syntes var fint enn det jeg prøvde å si hva jeg ønsket i en kjole min størrelse er ca 54 - 52 Anonymkode: 89cba...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 ingen som har tips til brudesalong i Oslo i som har plus størrelser? Anonymkode: 89cba...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwe Skrevet 18. september 2022 #5 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Ski brudesalong! Jeg er ikke pluss størrelse selv, men jeg mener de sa at ca. alle kjoler kunne bestilles i alle størrelser. De har også en del pluss-størrelser å prøve i butikk, men med noe begrenset utvalg. De er super serviceinnstilte der! Ville absolutt tatt turen dit😊 Endret 18. september 2022 av Qwe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 18. september 2022 #6 Del Skrevet 18. september 2022 det må da være mer enn ski som har store størrelser i brude kjoler? Oslo har jo så mange brude salonger noen av dem må da ha noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Del Skrevet 18. september 2022 Som jeg skrev: Hvilke størrelse snakker vi om? Jeg var på Brudekjolen. Null problem. Anonymkode: e1a6a...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 19. september 2022 #8 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som jeg skrev: Hvilke størrelse snakker vi om? Jeg var på Brudekjolen. Null problem. Anonymkode: e1a6a...301 Som TS skrev allerede på fredag: hun bruker 52-54 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå