AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Eksempel, jeg liker sjefen min. Vil gjerne prøve meg på han, men føler uansett hvor mye jeg flørter inndirekte leder det ingen sti. han vil ikke automatisk være på min dm liksom. jeg har mulighet til å bytte jobb dersom det går galt. Samtdiig som at han ikke er hovedsjefen. hvordan kan jeg uskyldig fortelle han at jeg liker han? Anonymkode: 192fd...92e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Vil han ikke, så vil han ikke. Anonymkode: 441fa...827 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil han ikke, så vil han ikke. Anonymkode: 441fa...827 Enig! Men tenker foreksempel «sjefen» «læreren» ellerno sånnt som du tenkte nei jeg hqr ikke sjans. Men så finn du faktisk personen Anonymkode: 192fd...92e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Ja, men det viste seg at han ikke var så fantastisk som det virket som 😑 Anonymkode: e6c7f...9dd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Ja. Jeg vant i trekantdramaet for mange år siden. Er ikke stolt eller fornøyd med egen innsats. Bare glad for at kjæresten valgte meg. Anonymkode: 00d13...03e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men det viste seg at han ikke var så fantastisk som det virket som 😑 Anonymkode: e6c7f...9dd Det kan fort skje! Men du fikk han i d minste. Hvem var han? Anonymkode: 192fd...92e
FunnyBoy123 Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Hvis man må "krige" for å få noen, tror jeg ikke personen er noe for deg uansett.. 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 «Krige” og “stager” hat ingen plass når det gjelder kjærlig og attraksjon. Det gjør man i sportslige eventer Anonymkode: 7d0d0...963 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 Du kan jo ikke tvinge noen til å like deg på den måten og heller ikke til å sette seg i en posisjon hvor de går mot all etikk på jobb og risikerer å miste jobben sin. Hvis du virkelig vil ha han og kjempe for det så må du slutte i jobben først og deretter spørre om han kunne tenke seg å møtes en dag. Bare sjekk om han er gift før du er så dum å sier opp jobben for å prøve å få han Anonymkode: c8b61...b51
Kvinne87Rogaland Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 Tro meg, hvis du driver å flørter "indirekte" med han, og ikke får respons så trenger du ikke gjøre noe mer. Han har garantert fått med seg at du flørter. Han er bare ikke interessert. Hadde det vært et snev av interesse der, så hadde han jo flørtet tilbake. Gi deg mens leken er god. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #11 Skrevet 15. september 2022 Slutt å flørte med folk som ikke vil bli flørta med. I hvertfall på en arbeidsplass! Likner på seksuell trakassering. Uansett er det idioti å gå etter sjefen sin. Du blir den tapende part uansett utfall. Anonymkode: 51a57...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #12 Skrevet 15. september 2022 Her var det omvendt. Han som startet "krigen" når han ikke fikk meg for snart 20 år siden. Jeg var ikke helt der på det punktet. Han har virkelig prøvd å komme over meg i 12 år ved å ha kjærester og samboer. Jeg har vært gjennom 2 relativt 2 lengre forhold på den tiden. Men han har alltid vært der for meg. Ved disse bruddene, ting som har skjedd i livet mitt, han kjenner meg ut og inn. Av en eller annen grunn så var han den jeg kunne støtte meg til etter bruddet for 12 år siden. Vi endte til slutt med å rote på byen, holdt oss private og skapte vår egen lille verden. Fikk plutselig spm om jeg bare lekte, eller om jeg mente ramme alvor. For han orket ikke å være knust en gang til fordi jeg bare lekte og hadde det morro. Gikk noen uker der jeg helt ikke visste hva som var rett. At vi de 3 siste mnd hadde vært mer intime, delt flere drømmer osv, ga meg mer enn de andre jeg hadde vært sammen med. Så der endte han opp med drømmedama si, og jeg med drømmemannen min. Vi har 2 vakre barn sammen og giftet oss for 2 år siden. ----- Men når det gjelder din kollega, så ville jeg trådt forsiktig i gangene, bokstavelig talt. Selv om historien endte godt for mannen min, så kan jeg telle på en hånd hvor mange "suksesskriger" jeg vet om. Anonymkode: 4b30b...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #13 Skrevet 15. september 2022 Har aldri «kriget» eller «jobbet» for å få noen. Kun interesse av å være med noen som har gjensidig interesse. Anonymkode: f4527...258 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #14 Skrevet 15. september 2022 Nei, jeg kjempet ikke for noen. Anonymkode: fdfb8...ffc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #15 Skrevet 15. september 2022 Njaaa etter åresvis med flørting inveterte hun meg heim til hun på mat å vin. Da innså eg att hun var bare utrolig fin men det var alt,under skriving å alt på Instagram å Facebook så var jo den drømme dama. Eg takket fint for meg dagen etter å dro heim. Så nei takk. Anonymkode: 6eb0a...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå