AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Beethovens 6. er selvskreven, av åpenbare grunner. Hvilke andre? Anonymkode: 0afbd...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Når jeg er i naturen, vil jeg høre på lydene naturen har å by på. Men - hvis du vil ha noe musikk på øret, tenker jeg denne kan være fin. Musikkstykket beskriver en liten bekk som gradvis vokser til en elv som renner gjennom landskapet og forbi forskjellige ting som skjer langs elva: en bryllupsfest, et jaktlag. Og skal du ut i et øde landskap, kanskje om vinteren: Anonymkode: 67df4...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Vivaldis fire årstider? Ellers er jeg enig med den over meg, jeg har aldri lyd på øret når jeg går i naturen, da koser jeg meg med fuglesang og andre lyder naturen har å by på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 Hvis du liker metal så er det litt av hvert der som kan passe, men er kanskje ikke for alle For eksempel: Vintersorg - Till fjälls og andre sanger fra de kan også passe, Storm - Nordavind, Isengard eller kanskje Windir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 Skogens ro? Vel, jeg hører på musikk i marka, men det betrakter jeg mer som trim enn naturopplevelse, men hvis jeg er på ordentlig friluftstur, foretrekker jeg stillheten. I marka lytter jeg til alt mulig, litt avhengig av tempo. Brunhilde skrev (På 15.9.2022 den 17.40): Vivaldis fire årstider? Anbefaler Max Richter's rekomposisjon for variasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. september 2022 #7 Del Skrevet 17. september 2022 Mozarts 40. symfoni. Den kjenner alle igjen når de hører den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 22. september 2022 #8 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) I Dovregubbens hall Endret 22. september 2022 av Frankenstein1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. september 2022 #9 Del Skrevet 22. september 2022 AprilRyan skrev (På 15.9.2022 den 17.50): Hvis du liker metal så er det litt av hvert der som kan passe, men er kanskje ikke for alle For eksempel: Vintersorg - Till fjälls og andre sanger fra de kan også passe, Storm - Nordavind, Isengard eller kanskje Windir. Vintersorg ♥️ Jeg har blitt glad i å høre på samisk musikk på turene mine, faktisk. Isac med Maze passer glimrende på tur i mektig terreng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå