Gå til innhold

Kommer trygda snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: df516...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kommer nok på mandag. Men det står vel på nav.no, utbetalingsdatoer.

Anonymkode: d839e...1cb

• Liker 2
Skrevet

I følge nav kommer den 19, som er mandag. 

Anonymkode: cf8ac...012

Skrevet

Mandag 19

Anonymkode: f4118...944

Skrevet

Sier seg selv at den kommer på mandag da den 20. er på en tirsdag

Anonymkode: 6b118...a01

Skrevet

Mandag.

For noen år siden, ville den kommet i morgen. Men så begynte folk å ringe ned NAV og bankene, ettersom noen på fb sa de hadde fått den, og andre ikke hadde fått den. Etter noen mnd med det, så strammet det inn, og den kommer aldri før tiden lenger. 

Og jeg har hatt innsyn i når ufør ble utbetalt siden 1999 eller noe. Helt frem til for et par år siden ville den kommet i morgen. Men det satte masekoppene en stopper for. 

Anonymkode: 98883...508

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Iflg. «Mine utbetalinger» på nav, skal den komme mandag 19.  Hvis 20. er en mandag så kommer den på fredagen før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mandag.

For noen år siden, ville den kommet i morgen. Men så begynte folk å ringe ned NAV og bankene, ettersom noen på fb sa de hadde fått den, og andre ikke hadde fått den. Etter noen mnd med det, så strammet det inn, og den kommer aldri før tiden lenger. 

Og jeg har hatt innsyn i når ufør ble utbetalt siden 1999 eller noe. Helt frem til for et par år siden ville den kommet i morgen. Men det satte masekoppene en stopper for. 

Seriøst? :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mandag.

Men hva hjelper det å motta pengene noen dager før da? Dere har jo en utbetalingsdato som alle andre.. blir vel fortere brukt opp og da..

Anonymkode: d2fbc...ff3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva hjelper det å motta pengene noen dager før da? Dere har jo en utbetalingsdato som alle andre.. blir vel fortere brukt opp og da..

Jeg sa ikke at det hjalp eller noe slikt. Men hvordan det var tidligere. 

Hadde vært greit å få utbetalingen før helgen denne gangen, ettersom jeg er innmari blakk, og skal få tre ungdommer gjennom helgen også. Men vi har nok så vi greier oss. 

• Liker 2
Skrevet

Wæææææ... Ja den kommer i 22 tiden i kveld da skal det spises og drikkes sprit og burgere samt litt godtesnop nede på kaia te han olaf å vi ska kosse oss godt å bra ska vi ikje peder med han mora si te høyre nede der du veit jo ka hanj sei hæ?

Anonymkode: f97d7...303

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er slått sammen med tilsvarende emne.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Tråden er ryddet for svar til slettede innlegg, avsporing og tulleinnlegg. I tillegg er tråden slått sammen med ett tilsvarende emne.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Maia hii, Maia haaa… ❤️

Anonymkode: 9e897...e2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fordi veldig veldig mange har hatt null på konto i dagesvis allerede, og sulter. 

Anonymkode: 241e3...9ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Seriøst? :P 

Seriøst. 

Det snudde ganske kjapt for noen år siden. Folk var jo gale. Så da ble det sånn. 

For 5-10 år siden hadde den garantert kommet i morgen. 

Anonymkode: 2cd1e...44d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi veldig veldig mange har hatt null på konto i dagesvis allerede, og sulter. 

Da sitter de med samme problem i oktober og trenger pengene flere dager før utbetaling. Jeg skjønner dog at det er ekstra tungt når pengene hadde hjulpet å handle til helga.

Anonymkode: 601cf...80e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta det med ro, den kommer som alltid. Du er økonomisk trygg og sikret av NAV.

Anonymkode: 78146...6a7

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, den kommer ikke snart.

Anonymkode: de000...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor sparer ikke folk opp en buffer da?

Anonymkode: 714d0...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...