AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Hei, Jeg har lenge tenkt på å avslutte et relativt nytt forhold. Vi har vel hatt det gående i ca 4-5 mnd nå. Vi startet ganske forsiktig, fordi jeg var usikker men syns han var en hyggelig fyr. Men ikke hovedsaklig min "type". Sidet vi begynte har jeg vært veldig frem og tilbake på om jeg vil fortsette. Vi har vært noen ganger ute, gått litt tur etc, ellers er vi stort sett hos han. Og jeg merker det blir veldig kjedelig i lengden, og vi får ikke praten til å flyte. Det føles veldig anstrengt ut. Jeg tenkte lenge at vi bare måtte bli bedre kjent, men nå begynner jeg å lure på om vi rett og slett ikke matcher på den fronten. Det funker fint i senga, og har tidligere føltes godt å bare ligge og kose, og slappe av. Men nå den siste tiden syns jeg det blir for mye også, spesielt når vi ikke har noe å snakke om blir vi bare liggene å kose på sofaen, til vi tar det videre til soverommet. Jeg er vanligvis litt klengete og kosete selv (uten andre tilstede), men nå orker jeg nesten ikke tanken på fysisk kontakt. Jeg tror kanskje vi bare er for forskjellige til at det skal funke?? Bør jeg slå opp eller fortsette å prøve? Anonymkode: b425a...f6a
Blåjojo Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 For meg høres dette litt dødfødt ut. Om dere ikke får samtalen til å flyte og du føler det anstrengt nå, så kommer det ikke til å bli bedre. Dere er jo i den fasen der man skal være nyforelsket og alt skal være bra. Dere har jo ikke blitt ordentlig kjent med hverandre, og burde jo ha masse å prate om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå