Gå til innhold

Dere som har dumpet kjæresten pga for liten penis, hvor liten snakker vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at flere her har vært forelsket/likt en fyr kjempegod, men at dere ble skuffa når utstyret hans var for lite. 

Hvor liten var det snakk om da?

Anonymkode: 2be6c...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: d5874...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ei venninne dumpet en fyr pga penis størrelsen. Ifølge henne var den på størrelsen med en liten kvinnelig lillefinger.

forstår ikke henne da.. han var svært kjekk, vell trent, karismatisk, god jobb, lojal, snill.. de hadde ‘datet’ i 3 måneder før de gjorde noe seksuelt, antageligvis pga at han var litt usikker rundt størrelsen. 

En stor penis er digg, men ikke alt.

Anonymkode: 6266f...cd7

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen som kommer til å gi næring til din følelse av underlegenhet.

Tvert i mot, du er fin som du er og du fortjener å bli elsket.☺️

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet

Har dumpet flere pga størrelsen men målte ikke så det er vanskelig å si. Men den ene var ca like tynn som en litt tykk grillpølse, og en annen var så kort at den datt ut hele tiden og var nesten bare som 1,5 tommel å suge kanskje 11-12 cm, og to andre hadde jeg ikke sex med men runka erirgrerte og gadd ikke gå videre til sex fordi de var for små.

Du vil ikke få en fasit på akuratt hvor lite som er for lite og hvor stort som er stort nok for det varierer fra person til person og noen bryr seg jo ikke om størrelsen i det hele tatt heller. Det er ikke noe vits å være usikker på noe man ikke kan gjøre noe med, enten det er nese, fitte, ører eller pikk så bli heller selvsikker på de tingene du kan gjøre noe med f eks slikking, fingring, god lang deilig oppvarming og foreplay med kjærtegning av hele kroppen, flørting og den mentale stimuleringen ved gode samtaler osv 

Anonymkode: 7e6b7...a68

• Liker 4
Skrevet

Jeg gikk ikke videre med en fin fyr pga størrelsen på penis. Vi snakker typ min pekefinger. 

Anonymkode: e8a65...18b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var ikke på grunn av penisen, men når det var så mye annet som ikke klaffet fordi han var et rasshøl, så var pikken bare enda en ting som ikke funket. Hadde han vært en fantastisk mann så hadde jeg fått sexlivet til å funke. 

Kuken hans var sånn at når han hadde ereksjon så var det bare tuppen som stakk ut av huden. Nesten litt som en lang klitt. Aner ikke hvordan jeg skal forklare det. 

Anonymkode: 2f32c...b85

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så dere damer bidrar altså med at menn med små peniser blir selektert bort, og menn med store peniser blir valgt. Så i fremtiden vil alle ha store peniser og være 185 høy. 

Anonymkode: f7254...a50

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så dere damer bidrar altså med at menn med små peniser blir selektert bort, og menn med store peniser blir valgt. Så i fremtiden vil alle ha store peniser og være 185 høy. 

Nja, vi er jo ikke så opptatt av penis alle. Jeg gikk ikke videre med en fyr som hadde penis på størrelse med min lille kvinnelige tommel (erigrert) da jeg var 18 år. Fikk litt panikk rett og slett, i forhold til hvordan jeg skulle løse det. Jeg var ikke særlig erfaren med andre måter å ha sex på enn samleie. 

Jeg traff ham senere i livet, og da var han gift og hadde barn, så det finnes kvinner som absolutt takler slikt. 

Anonymkode: 677be...c57

• Liker 2
Skrevet

Det er godt å ha noe som fyller deg litt opp. Og føle at du har sex.. Men viktig at partneren er god i sengen til feks slikke og fingre om utstyret ikke er det største! Men ikke så glad i små pikker.

Anonymkode: ba7a4...7cd

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er mye mellom stor og liten som er helt perfekt. 

Anonymkode: 2f32c...b85

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg gikk ikke videre med en fin fyr pga størrelsen på penis. Vi snakker typ min pekefinger. 

Anonymkode: e8a65...18b

Så 14 cm hadde ikke vært grunn for dumping for deg?

Skrevet

Eksen min hadde kanskje 9-10 cm eller noe, men vi fant stillinger og han kompenserte med fingre, tunge, osv. Det som gjorde at jeg måtte dumpe ham er at HAN kom ikke over pikken sin..! Han begynte å mase om størrelsen, at jeg sikkert ikke car så tilfreds, at jeg burde kjøpe meg en dildo osv. Til slutt fikk jeg nok, når han prøvde å påstå at jeg faket orgasmene. 

Anonymkode: 6d43a...820

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men den ene var ca like tynn som en litt tykk grillpølse, ..

Nå begynner jo snart julestria, så da får du heller se om en litt feit medisterpølse kan gjøre nytten..🤠

Anonymkode: fc0ca...e05

• Liker 1
Skrevet

en jeg datet hadde 12 cm. Den var tynn også. Det blir for lite og kjedelig! Sorry

Anonymkode: 92137...539

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

en jeg datet hadde 12 cm. Den var tynn også. Det blir for lite og kjedelig! Sorry

Anonymkode: 92137...539

Hvor tynn snakker vi da? Mindre enn dorull?

Skrevet

Eksen min hadde kanskje 9-10 cm eller noe, men vi fant stillinger og han kompenserte med fingre, tunge, osv. Det som gjorde at jeg måtte dumpe ham er at HAN kom ikke over pikken sin..! Han begynte å mase om størrelsen, at jeg sikkert ikke car så tilfreds, at jeg burde kjøpe meg en dildo osv. Til slutt fikk jeg nok, når han prøvde å påstå at jeg faket orgasmene. 

Anonymkode: 6d43a...820

Hvor bor han og alder?

Anonymkode: ba549...cda

Skrevet

Så 14 cm hadde ikke vært grunn for dumping for deg?

14 cm er jo normalpikk.

Anonymkode: 677be...c57

• Liker 4
Skrevet

liten som tommelen min

Anonymkode: 354d2...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...