Gå til innhold

Ansiktsløft/behandling uten kirurgi som virkelig fungerer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro kosmetisk akupunktur. 

Anonymkode: 15c17...8d1

Skrevet

Trådløft?

Anonymkode: 9e2d0...a70

Skrevet

Ikke noe annet enn kirurgi gir ansiktsløft. Trådløft kan gi ca 2 mm midlertidig løft men går ut etter 6-12 mnd selvom de påstår det kan vare opp til to og fem år. Mange klager på at det gikk vekk så fort. Trådløft er også dyrt og siden det må gjentas årlig er det bedre å bruke pengene på kirurgi som er permanent og som gir et betydelig løft ikke bare par millimeter. 

Anonymkode: e3a79...030

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan ta trådløft i både lepper, kinn, øyebryn etc. Men det går bort og må fylles på etterhvert, så blir dyrt i lengden om du f.eks tar øyebrynsløft til 15.000 kr og må fylle på hvert 2 år, inkludert masse andre ting

Anonymkode: b825f...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan ta trådløft i både lepper, kinn, øyebryn etc. Men det går bort og må fylles på etterhvert, så blir dyrt i lengden om du f.eks tar øyebrynsløft til 15.000 kr og må fylle på hvert 2 år, inkludert masse andre ting

Anonymkode: b825f...360

Fylle på?

Man sprøyter ikke inn noe når man tar trådløft, men drar opp huden med innvendig tradisjonelle

Anonymkode: b5dfc...bbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fylle på?

Man sprøyter ikke inn noe når man tar trådløft, men drar opp huden med innvendig tradisjonelle

Tråd 

Skrevet

Noe annet som kan stramme opp huden da? ikke ekstremt løft :)

Skrevet
Anonym61 skrev (2 timer siden):

Noe annet som kan stramme opp huden da? ikke ekstremt løft :)

Nei. 

Godt kosthold og led lys maske holder huden elastisk litt lenger men det fins ikke noe annet for å stramme opp allerede slapp hud

Skrevet

Syre peeling? Litt ekstremt, kanskje men det tar bort fine rynker. Ellers så har PRP og micro needleing god effekt.

Kosmetisk akkepunktur og led lys....ikke kast bort pengene dine på det!

Anonymkode: 717af...7fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Syre peeling? Litt ekstremt, kanskje men det tar bort fine rynker. Ellers så har PRP og micro needleing god effekt.

Kosmetisk akkepunktur og led lys....ikke kast bort pengene dine på det!

Anonymkode: 717af...7fc

Ingenting av det du nevner løfter og strammer hud. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

men hva er det kardashians gjør da? de er så stramme i huden 

Skrevet
Anonym61 skrev (12 timer siden):

Kirurgi

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kirurgi

ansiktsløft liksom ?

Skrevet
Anonym61 skrev (18 timer siden):

De har tilgang på verdens beste kirurger og utfører kirurgi ofte. De forandrer seg jo fra måned til måned.  

• Liker 1
Skrevet
Anonym61 skrev (2 timer siden):

ansiktsløft liksom ?

Ansiktsløft og en hel haug annet ja. De er blandt de mest opererte i verden og bruker verdens dyreste kirurger som tar 700.000kr (70.000$) for facelift

• Liker 1
Skrevet

Såpass 😕 jeg visste ikke at de tar ansiktsløft, altså skjærer i huden for å løfte den. Jeg bryr meg ikke om hva de gjør men jeg synes jo at de er veldig stramme i ansiktet for alderen hele gjengen 

Skrevet
Anonym61 skrev (11 timer siden):

Såpass 😕 jeg visste ikke at de tar ansiktsløft, altså skjærer i huden for å løfte den. Jeg bryr meg ikke om hva de gjør men jeg synes jo at de er veldig stramme i ansiktet for alderen hele gjengen 

I alle tilfeller noen er stramme i huden for alderen kan du ta utgangspunkt i at de er opererte. Hvertfal når de er kjendiser med det har blitt ganske vanlig blandt vanlige folk også. 

Skrevet

Ansiktsløft er ikke permanent. Huden vil forandre seg med alderen så det vil sige etterhvert. Ingen behandlinger varer evigt, selv uten kirurgi. 

Anonymkode: c784a...ab9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 11.58):

Kirurgi

og rikelig med filtre og photoshop.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...