Catlin Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Jeg har prøvd å finne krisesenteret på romeriket (vet ikke om det finnes et på øvre- og et på nedre romeriket), meg jeg finner det ikke på nettet. Og jeg VET at det finnes. Er det noen som kan hjelpe meg med en e-mail adresse - eller et telefon nr. hvis det ikke finnes e-mail.? Jeg har nemlig en haug med babyklær som ingen av mine 3 barn bruker lengre. Jeg tenkte at de kanskje kunne komme godt med på krisesenteret. Har i tillegg div. annet "baby stæsj" som kanskje kunne brukes der. Tøyet er brukt at alle ungene mine, så mye av det er slitt men fullt brukbart. Så er det noen som kan hjelpe meg?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Jeg har prøvd å finne krisesenteret på romeriket (vet ikke om det finnes et på øvre- og et på nedre romeriket), meg jeg finner det ikke på nettet. Og jeg VET at det finnes. Er det noen som kan hjelpe meg med en e-mail adresse - eller et telefon nr. hvis det ikke finnes e-mail.? Jeg har nemlig en haug med babyklær som ingen av mine 3 barn bruker lengre. Jeg tenkte at de kanskje kunne komme godt med på krisesenteret. Har i tillegg div. annet "baby stæsj" som kanskje kunne brukes der. Tøyet er brukt at alle ungene mine, så mye av det er slitt men fullt brukbart. Så er det noen som kan hjelpe meg? ← Hvis du søker etter romerriket, vil du vel først og fremst finne ut at dette imperiet døde ut for en god stund siden. Har du prøvd å søke etter Romerike?
Catlin Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2005 Hvis du søker etter romerriket, vil du vel først og fremst finne ut at dette imperiet døde ut for en god stund siden. Har du prøvd å søke etter Romerike? ← Jeg søkte på krisesenter - og det burde jo holde?
Gjest Catwoman Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Trodde egentlig at det var meningen at det ikke skulle være så lett å finne frem til sånt jeg, men det var det visst. se her: http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html fikk det opp med en gang når jeg søkte "krisesenter"
Catlin Skrevet 27. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2005 Trodde egentlig at det var meningen at det ikke skulle være så lett å finne frem til sånt jeg, men det var det visst. se her: http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html fikk det opp med en gang når jeg søkte "krisesenter" ← Tusen takk! Den skal jeg prøve. Jeg søkte på gulesider. Jeg tenkte også som du - at telefon nr. bør jo være lett tilgjengelig.
iss Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Ser dere fant det ut men jeg legger til linken jeg fant da jeg googla den http://www.tv2katalogen.no/info/400000000.html
Helene Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Adresser til krisesentre skal ikke finnes offentliggjort. Det er ikke alle som skal ha mulighet til å finne dem. Men du kan ringe det lokale politiet, helsestasjonen, taxisjåfører og barnevernet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Amathea tidl. AAN hjalp meg mye da jeg var gravid/nybakt mamma. Og de ga/lånte bort en del utstyr/klær i hvert fall den gangen. Du kan jo kontakte dem også?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 Adresser til krisesentre skal ikke finnes offentliggjort. Det er ikke alle som skal ha mulighet til å finne dem. Men du kan ringe det lokale politiet, helsestasjonen, taxisjåfører og barnevernet. ← Som du kanskje ser lengre opp, så var det e-mail-adresse eller telefon nr. jeg så etter.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #10 Skrevet 28. november 2005 Adresser til krisesentre skal ikke finnes offentliggjort. Det er ikke alle som skal ha mulighet til å finne dem. Men du kan ringe det lokale politiet, helsestasjonen, taxisjåfører og barnevernet. ← Catlin - ikke innlogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå