Gå til innhold

Noen gode tips til å komme i form hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å begynne å trene men er ikke komfortabel med å gå på treningssenter. Noen som kan hjelpe meg til hvordan jeg skal komme i gang?

Anonymkode: f0dbc...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte nylig å bruke noe som heter støl.no (online trening), har aldri likt treningssenter da jeg føler meg på glodd. 

Mye variert økter og bra veiledning fra instruktør. 

Eventuelt finnes det en del YouTube videoer hvis man liker sånt men jeg trenger struktur, og ble mest motivert av at timene var live med en inspirerende trener  :) 

Anonymkode: 00c35...f2e

Skrevet

Takk for tips det skal jeg sjekke ut🙂 er det dyrt?

Skrevet
Thea Alexandra skrev (1 minutt siden):

Takk for tips det skal jeg sjekke ut🙂 er det dyrt?

Jeg betaler 99,- i mnd og det er uten binding 

Anonymkode: 00c35...f2e

Skrevet

Har du god plass? Jeg har tenkt å kjøpe en brukt spinningsykkel og sykle intervaller.

Ellers så finnes det mye bra på YouTube. Jeg liker f.eks denne, enkel og grei uten mye hopping.

Anonymkode: b86e3...014

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Søk på vanlig internett på:Trening med kroppen som vekt.For eksempel spensthopp,armhevinger mens står på tær.Tar ca 60 repetisjoner oftest hver dag.Står i 90 grader med beina mot en vegg i 60 sekunder.(noe som å sitte på stol,men uten stol),Går ett minutt opp og ned på stol(først det ene benet opp,så det ned og så det andre benet opp) i ett minutt.Bruker trenings matte ,som kan rulles sammen.Ligger på matten og ta ryggen delvis opp og så ned ca 60 ganger.Ligger på matten og tar først det ene benet strakt opp og ned og så det andre.ca 60 ganger på hvert bein.Lar beinet med kneet på det ene beinet være mot matten og det andre strekt ut og ,hvis venstre bein er mot gulvet støtter høyre arm seg mot matten,så ikke mister balansen.Veksle mellom beina og armene,ca 60 sekunder per bein .Ligger på matten med armer strekt ut (i motsatt retning av beina) og så tar knærne opp  så er nesten loddrette og tar samtidig hendene mot kneet og så tilbake og repeter.Gjør det ca 60 ganger.Står oppreist og beveger armene som om jeg gikk på ski,men med håndflate flat over gulv(altså i samme posisjon som når håndflaten ligger flatt på ett bord).Øvelsene er anbefalt fra noe jeg leste for flere år siden.Ligger på matten med tærne på matten og nedre del av armene på matten,så over armene holder kroppen oppe.Blir ca 90 grader arm vinkel.Holder ca 60 sekunder.Gjør dette stort sett hver dag.Ble anbefalt et sted jeg leste for en god del år siden.Etter hvert blir det lett å huske øvelsene.

Anonymkode: 6e0d7...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...