Kss Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 (endret) . Endret 16. september 2022 av Kss .
Snublefot62 Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Hva med å bruke voksenbleie på natta? 2
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2022 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Hva med å bruke voksenbleie på natta? Ts: De holder ikke, det er problemet, noen netter holder de men andre ikke. Og det løser ikke selve problemet, men Har bleier.
tussi680 Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Men du vet at det er å få på resept alt etter behovet? 1
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2022 tussi680 skrev (28 minutter siden): Men du vet at det er å få på resept alt etter behovet? Ja det vet jeg, men det løser ikke porblemet eller finner årsaken til hvorfor det skjer :( kan ikke være meningen at det skal være sånn her resten av livet? Har holdt på så lenge nå
Snublefot62 Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Det er jo en del fysiologi inne i bildet her da. Blæren har et visst volum den kan inneholde. Før leggetid må en prøve å redusere innholdet så godt en kan og dersom dette fortsatt ikke er nok til at bleiene takler det så må en vokne opp i løpet av natten og tømme blæra igjen og bytte bleie. Nå bruker ikke jeg bleie men jeg må opp 1-2 ganger om natta for å tømme blæra. Når det gjelder selve problemet må en bare sørge for at fastlegen følger opp og tar nye undersøkelser. Kanskje prøve andre for ny vurdering evnt kanskje det er psykologisk eller motorisk og ikke sykdom?
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2022 Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Det er jo en del fysiologi inne i bildet her da. Blæren har et visst volum den kan inneholde. Før leggetid må en prøve å redusere innholdet så godt en kan og dersom dette fortsatt ikke er nok til at bleiene takler det så må en vokne opp i løpet av natten og tømme blæra igjen og bytte bleie. Nå bruker ikke jeg bleie men jeg må opp 1-2 ganger om natta for å tømme blæra. Når det gjelder selve problemet må en bare sørge for at fastlegen følger opp og tar nye undersøkelser. Kanskje prøve andre for ny vurdering evnt kanskje det er psykologisk eller motorisk og ikke sykdom? Det er det som gjør det enda mer rart, for han er oppe på do fler ganger ila nettene både de dagene det går bra og de dagene det ikke går bra. Fler ganger har han vært på do 1-3 timer før og alikevl våkner av at alt er vått, noen ganger er det bare litt, men noen ganger krise mye selvom han har vært på do. Drikker ikke mye på dagtid og nesten aldri noe på kvelden. Legen virker liksom ikke å bry seg mer når de prøvene var bra, og det er så frustrende for det går utover livet til oss begge sånn det er nå.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Kss skrev (2 timer siden): Ts: De holder ikke, det er problemet, noen netter holder de men andre ikke. Og det løser ikke selve problemet, men Har bleier. Er det type pants eller slip han bruker? Er det prøvd med innleggsbleie? Anonymkode: 0a3a5...7e0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 Hvis legen ikke tar det på alvor, må han bytte lege. Anonymkode: b8215...2e4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 Hadde uansett gått fra han Anonymkode: f55dd...965
Blåjojo Skrevet 15. september 2022 #11 Skrevet 15. september 2022 Jeg ville forsøkt med en ny runde utredning hos spesialist. Er ikke sånn at man skal godta at dette skjer. Han gjør jo tydeligvis alt riktig i forhold til å unngå det.
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det type pants eller slip han bruker? Er det prøvd med innleggsbleie? Anonymkode: 0a3a5...7e0 Pants, nei ikke prøvd inlegg men redd de ligger dårligere? Og ofte holder de altså, men det er noen ganger alt for mye
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde uansett gått fra han Anonymkode: f55dd...965 Etter å ha vært sammen 8 år så hadde du gått fra din samboer fordi dette har vart snart 1 år? Isåfall stakkars mann, jeg vil ikke gå fra han, jeg elsker han, men vil prøve å finne en løsning da det hemmer oss begge endel. Og skal jeg gå fra en som er perfekt på alle andre måter pga dette? 2
Kss Skrevet 15. september 2022 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2022 Blåjojo skrev (27 minutter siden): Jeg ville forsøkt med en ny runde utredning hos spesialist. Er ikke sånn at man skal godta at dette skjer. Han gjør jo tydeligvis alt riktig i forhold til å unngå det. Han Har bestilt ny legetime, så håper på bedre hjelp, men legen påstår at alt er skjekket ut.
Blåjojo Skrevet 15. september 2022 #15 Skrevet 15. september 2022 Kss skrev (Akkurat nå): Han Har bestilt ny legetime, så håper på bedre hjelp, men legen påstår at alt er skjekket ut. Ja men det er jo ikke normalt å ha det sånn, så håper han ikke gir seg før andre ting er prøvd. Om det er sånn at han tisser før han legger seg, bruker bleier på natta og likevel tisser så det blir lekkasje, så ville jeg bedt om en sjekk av nyrene. Kan jeg spørre hvilken type bleier han bruker?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #16 Skrevet 15. september 2022 Kss skrev (3 minutter siden): Pants, nei ikke prøvd inlegg men redd de ligger dårligere? Og ofte holder de altså, men det er noen ganger alt for mye Ville i så fall gått over til slip. Slipper unna innlegg med det. De med slip tar en god del mer en hva pants tar. Anonymkode: 0a3a5...7e0
tussi680 Skrevet 15. september 2022 #17 Skrevet 15. september 2022 Kss skrev (4 timer siden): Ja det vet jeg, men det løser ikke porblemet eller finner årsaken til hvorfor det skjer kan ikke være meningen at det skal være sånn her resten av livet? Har holdt på så lenge nå Du bør ta det opp med lege.
Kss Skrevet 16. september 2022 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2022 tussi680 skrev (17 timer siden): Du bør ta det opp med lege. Det er jo tatt opp med legen fler ganger
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #19 Skrevet 16. september 2022 Kss skrev (20 timer siden): Etter å ha vært sammen 8 år så hadde du gått fra din samboer fordi dette har vart snart 1 år? Isåfall stakkars mann, jeg vil ikke gå fra han, jeg elsker han, men vil prøve å finne en løsning da det hemmer oss begge endel. Og skal jeg gå fra en som er perfekt på alle andre måter pga dette? Selvfølgelig. Er jo en deal-breaker med voksne folk som pisser ut hele senga. Anonymkode: f55dd...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå