AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Jeg har tidligere hatt en del betennelser i kroppen, men aldri fått noen revmatisk diagnose. Men nå siste uken har jeg hatt mye smerter i kroppen (typisk ankler, håndledd, fingre). Er dette ting som ofte kommer ved et væromslag som vi har hatt på Østlandet nå? Og er det andre som opplever det samme? Anonymkode: eb7d2...427 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Jeg har også mye smerter men aldri fått diagnose. Har vært sjekket hos revmatolog, mr og på rehabilitering. Jeg har mest vondt i nedre del av rygg/hofte, men har også muskelsmerter på flere punkter på kroppen. Ryggen er kronisk mens i resten av kroppen flytter smertene seg. Jeg blir gjerne verre når det er kaldt og fuktig vær eller ved stillesitting. Anonymkode: 26f16...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Jeg har spesielt vondt i håndledd og fingre. hører så mange som sliter med det nå. jeg er udiagnostisert.. Anonymkode: adcb2...79f 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Har også diagnosen fibromylagi, som egentlig ikke er noe diagnose har jeg forstått. Er i full jobb og klarer den veldig bra, men er kjempesliten på ettermiddagen. Verker mye i håndledd, fingrer samtidig som jeg er konstant trøtt. Så ja, jeg kjenner godt vèrskiftet. Anonymkode: 5b6c0...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå