AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Hvis du kunne velge å heller gå til andre med mer erfaring? Anonymkode: c2651...107
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Nei aldri. Hadde kun gått til en med lang erfaring Anonymkode: c17c7...fcb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Kommer an på resten av kompetansen til vedkommende. Jeg hadde fint kunnet gjort det hos noen som var sykepleier eller fagarbeider i bunn, men ikke hos noen som kun har et kurs i fillers. Anonymkode: 4b243...3ea
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Nei. Jeg har gjort det én gang, fikk behandlingen til halv pris fordi vedkommende var ny, og det ble helt forferdelig. Går kun til erfarne behandlere nå. Anonymkode: 7a87d...df8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kommer an på resten av kompetansen til vedkommende. Jeg hadde fint kunnet gjort det hos noen som var sykepleier eller fagarbeider i bunn, men ikke hos noen som kun har et kurs i fillers. Anonymkode: 4b243...3ea I Norge er det vel krav om at alle som setter filler har sykepleier i bunn tror jeg? Men mulig botox ikke trenger det for jeg har sett tannleger osv tilby botox Anonymkode: c17c7...fcb
Hunter7 Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: I Norge er det vel krav om at alle som setter filler har sykepleier i bunn tror jeg? Men mulig botox ikke trenger det for jeg har sett tannleger osv tilby botox Anonymkode: c17c7...fcb En tannlege har veldig mye kunnskap om nervene og musklene i ansiktet, ofte mer enn en allmennlege, så det anser jeg ikke som noe problem ved botox. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): I Norge er det vel krav om at alle som setter filler har sykepleier i bunn tror jeg? Men mulig botox ikke trenger det for jeg har sett tannleger osv tilby botox Anonymkode: c17c7...fcb Tannlege er en femårig medisinsk utdanning. Sykepleie er en treårig utdanning. Anonymkode: 053fd...b64 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå