AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Har så lyst å tromle dem. Vi har to stykker men glemmer stadig å vaske de, så vi har sjelden en ren pose i backup. Har så lyst å bare tromle de nå, vet jo at det står de skal henges opp til tørk, men det gjelder jo de fleste klesplagg, og det går det jo fint å tromle en gang i blant. Har ikke lyst å tromle dem uten å være sikker på at de ikke blir ødelagt, for de er jo dyre nok. Noen erfaringer her? Anonymkode: 10f2f...a06
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 De blir ikke ødelagt og bambusviskose tåler fint trommel, men nupper voldsomt fort i trommel. Nå trompet jeg aldri den jeg hadde til eldste siden vi ikke hadde trommel på den tiden, men den nuppet også veldig fort likevel. Jeg hadde ikke nølt med å tromle den den dag i dag. Anonymkode: e0bcf...683 1
Helt uperfekt Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Med første tromla vi ikke. Med andre har vi tromla, har ikke merket forskjell(bortsett fra at vi rekker å vaske og tørke før kvelden) 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Takk for svar! Da blir det trommel 😍 Anonymkode: 10f2f...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå