Gå til innhold

Hvordan tolke om denne jenta liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag var jeg på byen, hvor jeg møtte ei veldig fin jente. Var litt beskjeden i starten, men venninna hennes (som jeg forsåvidt kjenner litt) sa at hun hadde ett godt øye til meg, og ville gjerne at jeg skulle introdusere meg selv. Noe jeg gjorde, vi pratet og danset sammen hele kvelden, og hun gav meg nummeret sitt ganske tidlig på kvelden fordi hun ville jeg skulle be hun med på en date. Vi kysset litt på dansegulvet og danset ganske intimt etter det. 

Jeg skulle ha med noen av kompisene mine i taxien hjem, og hun og venninna ble også med. Jenta (la oss kalle hun Frida) og jeg ble sittende helt bakerst, og hun var veldig sliten så hun lå bare på skulderen min og slappet av hele veien hjem. Da vi slapp av Frida og venninnen sa hun at hun gledet seg til jeg skulle sende henne en melding og gav meg ett kyss. 

På søndagen sendte jeg hun en melding, og lurte på om hun hadde lyst til å ta en date denne uken, noe hun hadde veldig lyst til. Tingen var at det viser seg at hun er tobarnsmor, og hadde ungene denne uken, så hun måtte se litt an. Vi fikk hvertfall avtalt en date på søndagen som kommer, ettersom hun var opptatt med utdrikningslag resten av helgen. Fikk spm om jeg ville komme til hun på tirsdag, for å (av alle ting, pusle puslespill), noe jeg ikke kunne, men tenkte kjapt å spurte om vi kunne ta det i går (onsdag). Noe hun ville veldig gjerne. Jeg kom dit, og vi satt å pratet hele kvelden imens vi puslet puslespill. Litt berøring og god blikkkontakt til tider, og vi snakket veldig åpent. Før jeg dro sa hun at hun var klar for den avtalte daten på søndag, hvis vi begge var oppegående nok etter det som skal bli en litt alkoholfylt helg. Gav hun en god klem, og dro hjem. 

Grunnen til at jeg skriver innlegget, er at jeg føler kontakten har dabbet litt av. Kan gjerne gå 4-5 timer før hun svarer. Når jeg la merke til i går at hun hadde mobilen i nærheten. (ikke at hun brukte den mye, men den var i nærheten) Når de første dagene svarte meg med en gang. Alderen hennes er 31, min 29. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun liker deg jo hittill. Høres ut som dere har en god connection.  Hun er har barn og kan naturligvis ikke prioritere mobilen hver gang den plingeMed meg og kjæresten kunne det ta åtte timer før svar pga jobb, trening, familietid, venner osv. Jeg hater å konsentrere meg om hva jeg skal skrive på melding mens jeg har andre rundt meg når det er en jeg liker og venter som regel til jeg har alenetid med å svare. Har du spurt hun ut på ny date?

Anonymkode: 5d722...986

• Liker 2
Skrevet

Er ikke alle som har tid eller mulighet til å se på mobilen hele tiden og svare med en gang 🙂 Spesielt når det er barn inni bildet, og om de er fortsatt under enn viss alder. 

For deg som venter på svar er det jo tungt å vente, men det er jo sånn det er å være den "ventende"-part. 

Hun virker interessert som jeg leser det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun liker deg jo hittill. Høres ut som dere har en god connection.  Hun er har barn og kan naturligvis ikke prioritere mobilen hver gang den plingeMed meg og kjæresten kunne det ta åtte timer før svar pga jobb, trening, familietid, venner osv. Jeg hater å konsentrere meg om hva jeg skal skrive på melding mens jeg har andre rundt meg når det er en jeg liker og venter som regel til jeg har alenetid med å svare. Har du spurt hun ut på ny date?

Ja, vi har avtalt en date på søndag :) Eller, den ble avtalt før vi møttes i går, så nevnte hun i går at hun gledet seg og var klar til søndagen. Jeg som stresser bare ved å være den «ventende» part som det skrives under her. 

Skrevet

Jeg synes ikke 4-5t er mye. :)

Anonymkode: 64eb9...38d

Skrevet
Flatt Glass skrev (1 time siden):

Ja, vi har avtalt en date på søndag :) Eller, den ble avtalt før vi møttes i går, så nevnte hun i går at hun gledet seg og var klar til søndagen. Jeg som stresser bare ved å være den «ventende» part som det skrives under her. 

Ikke analyser tiden på teksting, det er hva som skrives i teksten og hvordan det er når dere møtes som betyr noe :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke 4-5t er mye. :)

Anonymkode: 64eb9...38d

Hva med 12t? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...