Gå til innhold

Noen å snakke med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mamma som har hatt det litt vanskelig lenge. Prøvde å ringe familievernkontoret for å få noen å snakke med. De har bare et tilbud hvis begge foreldrene blir med. Jeg ønsket å snakke alene, for å kunne åpne meg helt uten at mannen min skal høre alt.

Hvem kan jeg snakke med da da? Følte meg veldig avvist, etter å endelig ha tatt mot til meg etter 9 år. 😥

Anonymkode: 1758c...2ba

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de tilbud ved familiesenteret, men lurer på om kanskje man må henvises? Kan du spørre fastlegen din om hva som finnes av tilbud?

Anonymkode: 42d5b...fad

Skrevet

Jeg vile ha ringt helsestasjon og hørt om det finnes lav terskel tilbud i kommunen for psykisk helse for voksne/familier.

Anonymkode: b193a...dbe

Skrevet

Fastlege

Rask psykisk helsehjelp

Anonymkode: 9a92d...663

Skrevet

Tusen takk for  hjelpsomme svar. ❤️

Jeg er i kontakt med psykisk helsevern for familier i kommunen nå. De virket mer interessert i å hjelpe. 

TS

Anonymkode: 1758c...2ba

• Hjerte 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...