AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Jeg sliter litt med hvordan jeg kan refreshe det bølgete håret mitt. Å spraye med vann gjør at bølgene blir kjempefine. Men: det virker som om skjellene på hårstråene da åpner seg, og ikke lukke seg igjen. Jeg har lav porøsitet til vanlig, så håret mitt er kjempeglatt. Men når jeg har sprayet med vann, blir det helt rart, ikke glatt i det hele tatt, masse friksjon. Det kjennes helt annerledes ut. Blir flokete lett, og jeg har aldri floker ellers. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette/lukke skjell-laget igjen? Jeg vil gjerne ha fint og bølgete hår, men problemet er at de naturlige bølgene mine forsvinner når jeg har satt håret opp i knute (som jeg må gjøre pga små barn..). Anonymkode: 636f0...1d4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Måtte bare 😂 Anonymkode: bbf87...a7a 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Trodde du snakket om akvakultur. Anonymkode: 04002...023 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Hovedinnlegget ser ut til å være skrevet på engelsk av en AI og oversatt med Google translate. Anonymkode: 0add6...033 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Men takk da folkens.. Hvorfor må folk være så ekle på KG? Hva i alle dager var så provoserende med innlegget mitt at dere følte dere hadde rett til å være ekle og spydige mot meg? Om dere ikke har noen råd om det jeg spør om, kunne dere ikke bare latt være å svare da? Om dere syntes det var så latterlig og dumt spurt, kunne dere ikke bare hånflirt for dere selv? Var dere virkelig nødt til å bruke tid og energi på å skrive et ekkelt svar til en person, på noe så uskyldig som et hårspørsmål? Gjør det dere glad å høre at ja, jeg ble faktisk lei meg, gratulerer, dere gjorde et menneske lei seg i dag, fordi hun spurte om hår? Slow clap til dere... Anonymkode: 636f0...1d4 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt TS, men ønsket at det i det minste skulle være et svar i tråden din som ikke var kjipt ❤️ Håper du får noen bedre svar etter hvert. Anonymkode: 2c323...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt TS, men ønsket at det i det minste skulle være et svar i tråden din som ikke var kjipt ❤️ Håper du får noen bedre svar etter hvert. Anonymkode: 2c323...9b9 Takk ❤️ Anonymkode: 636f0...1d4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Jeg stikker rett og slett hodet under dusjen, har i litt balsam og skyller ut. Da frisker jeg opp krøllene, uten at håret blir for frøsete. Anonymkode: 3cbca...337 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 KG er ikke så ille, hadde du spurt på Jodel og skrevet sånn som det der så hadde du blitt kalt tilbakestående. Anonymkode: dbd2c...a1d 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg stikker rett og slett hodet under dusjen, har i litt balsam og skyller ut. Da frisker jeg opp krøllene, uten at håret blir for frøsete. Anonymkode: 3cbca...337 Håret mitt bruker timesvis på å tørke, dessverre, så akkurat det er ikke så praktisk for meg. Selv en lett spray med sprayflasken tar gjerne et par-tre timer før tørker :s Men takk for tips Håret mitt er ikke sånn når det tørker etter en hårvask, så kanskje jeg kan prøve tipset ditt når det er noen timer til jeg trenger se "presentabel" ut Anonymkode: 636f0...1d4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #11 Skrevet 15. september 2022 Her er løsningen din: https://www.kicks.no/matrix/har/profesjonell-harpleie/harstyling/harspray/pink-miracle-creator-styling-spray-190-ml?gclid=Cj0KCQjwmouZBhDSARIsALYcoupGOwSLTpLQg1JnSOPguTQH7wxim8c7XJYVPKByjHhqRZuGGgV6yAIaAif1EALw_wcB Anonymkode: 99a16...934
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #12 Skrevet 15. september 2022 Ellers så ba du litt om tullekommentarer med den overskrifta, beklager 😂 ler med deg, ikke av deg. Prøv sprayen jeg linker til, den gjør underverker for mine bølger når håret kjennes sprøtt. Anonymkode: 99a16...934 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. september 2022 #13 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er løsningen din: https://www.kicks.no/matrix/har/profesjonell-harpleie/harstyling/harspray/pink-miracle-creator-styling-spray-190-ml?gclid=Cj0KCQjwmouZBhDSARIsALYcoupGOwSLTpLQg1JnSOPguTQH7wxim8c7XJYVPKByjHhqRZuGGgV6yAIaAif1EALw_wcB Anonymkode: 99a16...934 Jeg bruker også den. Er avhengig, brukt den i årevis. Gjør håret mykt og blankt, og lukter godt. Bruker den ofte dagen etter vask for å få fram bølgene på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå