AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Hei! Noen som har tips til en selvbruner som gir gradvis farge? Gjerne som ikke koster skjorta og Kom med deres erfarringer! Anonymkode: 13808...c8a
Gjest ChiLee Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Jeg bruker Ida Warg sine dråper, de må du blande i kremen du bruker, jeg synes det er veldig greit å kunne bruke favoritt kremene/body lotion som vanlig. Er en ansikts mist i samme serie som man kan bruke i ansiktet, og den er favoritten min. Lett å bruke. Fargen kommer gradvis 😊 Dråpene koster 170 ish og mist ca 200 kr. Vita og lyko selger dem i allefall, om du vil kikke på den. Vegan og ikke testet på dyr.
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Ida Warg er bra, som @ChiLee skriver. Jeg liker også best å blande dråper i bodylotion eller ansiktskrem, da går det gradvis. Hvis du vil ha litt kraftigere farge kan du bruke dråper fra Hawaian tropic (budsjett) eller James Read (koster litt mer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå