Gå til innhold

Hvorfor involverer du deg med en mann/dame som du vet er opptatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er på jakt etter en ff eller partner legger deg noen ganger etter opptatte menn /damer, eller så oppdager du det etter en stund at vedkommende er i forhold.

Hvorfor fortsetter du å møte vedkommende likevel?

Har du ikke samvittighet?

Anonymkode: 4bd90...4ed

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort dette 2 ganger. De mennene har så ekstremt kjekke at jeg har latt det passere! Jeg står ikke til ansvar for hva de gjør. Vi møttes noen ganger, ville ikke det skulle bli følelser involvert. Men fy faen så gode de var i senga!

Anonymkode: 66a26...a8f

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjort dette 2 ganger. De mennene har så ekstremt kjekke at jeg har latt det passere! Jeg står ikke til ansvar for hva de gjør. Vi møttes noen ganger, ville ikke det skulle bli følelser involvert. Men fy faen så gode de var i senga!

Du bidrar jo til urett. Det er umoralsk. 

Anonymkode: ce466...e1a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du blir bedratt en dag, med den holdningen der.

Ts

• Liker 4
Skrevet

Det korte svarer er vel nei, de har ikke spesielt mye dårlig samvittighet. De bryr seg jo ikke. Hadde man gjort det så hadde man ikke klart å fortsette? 

Noen er så egoistiske at de ikke bryr seg om hverken elskeren eller den sårede 3. part i særlig stor grad. De klarer dette helt uten problem. Sannsynligvis flere mennesker som passer inn i denne gruppen enn vi liker å tro. 

Andre synes det er moralsk galt og vil ikke fornedre seg selv med denne typen oppførsel og avstår derfor lett denne typen oppførsel.

Så har vi en liten gruppe som har så dårlig selvfølelse og selvbilde at de ødelegger for seg selv ved denne typen oppførsel. De vet det er galt, men evner ikke ta tak likevel. Psykiske problemer er ofte en faktor, selv om det ikke unnskylder oppførselen. Denne gruppen kommer til å ha dårlig samvittighet for det de har gjort i åresvis etterpå. 

Anonymkode: a7fe3...85b

• Liker 3
Skrevet

Opptatte menn er kjent for å legge seg etter andre kvinner. Dette har jeg opplevd, både på nett og ute på byn. De som er mest interessert i en, er desverre gift/samboer. Så om en har lyst på en ff, står de opptatte mennene i kø å håper på å bli valgt. For å få innpass/sjans, så sjarmerer de og beundrer deg som en prinsesse. Nesten alle gifte menn drøm. 

Anonymkode: b7d65...b4a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres digg ut da, da kan man bare true med å kontakte konemor hvis mannen tar seg for store friheter. 

Har masse erfaring med slike menn, er livredd dem. Hater sippehistorier, hater menn som skal gnåle når de knapt nok har orden på sitt eget liv. I det minste ha litt selvinnsikt og ikke gjør deg så patetisk stor. 

Anonymkode: 3c85b...299

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Opptatte menn er kjent for å legge seg etter andre kvinner. Dette har jeg opplevd, både på nett og ute på byn. De som er mest interessert i en, er desverre gift/samboer. Så om en har lyst på en ff, står de opptatte mennene i kø å håper på å bli valgt. For å få innpass/sjans, så sjarmerer de og beundrer deg som en prinsesse. Nesten alle gifte menn drøm. 

Jo men nå ville jeg høre fra de som involverer seg med opptatte menn/kvinner.

Ts

Skrevet

Utro damer er sexy!

Anonymkode: 2dd5d...f15

Skrevet

De jeg har vært involvert i har ikke sagt noe om at de er opptatt.

Det er den opptatte parten som er utro. 

Anonymkode: 4009c...858

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De jeg har vært involvert i har ikke sagt noe om at de er opptatt.

Det er den opptatte parten som er utro. 

Hvordan oppdaget du at de var i et forhold da?

Ts

Skrevet

Han var så uoppnåelig at det var gøy å forsøke flørting. Flørtet over et par år (jeg så på det som en umulig lek, at å få en gift, mann på kroken hadde jeg ikke klart, og han var sååååå kjekk også), og så plutselig besvarte han flørtingen. 

Da tok det bare noen dager før vi var til sengs.. Fikk veldig panikk etterpå, for visste at det var jeg som initierte det, slet med samvittigheten. Følte heller ikke jeg kunne "avlyse" og få kalde føtter, siden jeg så tydelig la meg etter han. 

Anonymkode: 58384...f2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan oppdaget du at de var i et forhold da?

Ts

De brukte det som grunn for å ikke fortsette forholdet.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje du blir bedratt en dag, med den holdningen der.

Ts

Du spurte, her får du et svar, og nå skal du dømme?

Hvis det er godt ment, så var det vanskelig å se 🤷‍♂️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har gjort det to ganger. Fordi de er tilgjengelige, mye mer tilgjengelige enn single. Jeg ville bare ha en ff i nærheten. Trykte liker på en gift mann i samme by. (På tinder) Og inngikk et seksuelt forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nå sammen med en mann som jeg vet var utro i sitt forrige forhold. Fordi han var utro med meg. Ja da, det var dumt gjort av meg. Jeg mener absolutt hovedansvaret lå på han. Forholdet han var i var jo dårlig , det er jo mulig han ikke hadde hatt behov for og ligge med andre om eksen hadde giddet og ligge litt med han. Alt er ikke alltid svart hvitt. 
nå mener sikkert ts og andre at jeg fortjener at han er utro mot meg og. Greit det, hvis han har behov for det så vil det vel skje. Problemet er jo da at han har lyst til og være utro og å være med andre. Ikke hvilken random dame som biter på. Det er merkelig skyldfordeling. Hvis jeg ikke klarer og holde på han , så er ikke det « Kari fra Jessheim på Tinder» sin feil. Det starter liksom før det. 

Anonymkode: 889ff...909

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere vet at noen blir såret om dere har dere med en sim er opptatt. Bryr dere dere ikke om medmennesker?  Vet alle er forskjellig. Syns det er merkelig å være så lite empatisk, men vet jo at det er mange drittsekker der ute. Nei, dere er ikke de som er utro, men dere er med virkende til å lage forferdelig smerter for et annet menneske. Jeg syns slikt er helt utrolig. 

Anonymkode: 5b249...1c7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har en FB nå som har kjæreste langt vekke. Han sjekket meg opp på dansegulvet. Fortalte meg på første date at han har kjæreste. Jeg tenkte, han holder jeg meg unna. Men han var veldig på og vi fortsatte å date. En dag hadde vi sex og nå har vi det ukentlig. Snakker sammen lenge hver dag. Han er veldig sexy, god i senga, snill mot meg.  Ville ikke vært opplevelsen for uten. 
Synes ikke synd på kjæresten hans. Det er hans sak. 
De som sitter her og er moralens vokter, bør gå i seg selv. Alle er egoistiske når det kommer til romantiske relasjoner

Anonymkode: c32cc...d58

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som er på jakt etter en ff eller partner legger deg noen ganger etter opptatte menn /damer, eller så oppdager du det etter en stund at vedkommende er i forhold.

Hvorfor fortsetter du å møte vedkommende likevel?

Har du ikke samvittighet?

Enkel matematikk? Er hun singel så er det 50 om 1, er hun opptatt så er det 1 mot 1! 🤣

Anonymkode: 26e7c...7b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar, men jeg blir så provosert og overrasket over hvor likegyldig og egoistisk folk som involverer seg med opptatte menn/damer er.

Ts

Du klarer ikke holde på en mann uten at andre kvinner holder seg unna?

Vel... da velger du shit menn i utgangspunktet. 

Anonymkode: 25274...09f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...