AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Skrevet 15. september 2022 Finnes det noe tilbud på Søre Sunnmøre? Føler det er nada for oss med baby/småbarn. Travelt å må reise helt tim Ålesund for ungen skal kunne springe villmann innendørs(lekeland,trollpark,trampolinepark osv) Men også for det sosiale. Barseltreff her er en gang i uken med noen matter. Absolutt ikke tilrettelagt for de som er eldre enn et par måneder. Anonymkode: 7cd18...3ef
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det noe tilbud på Søre Sunnmøre? Føler det er nada for oss med baby/småbarn. Travelt å må reise helt tim Ålesund for ungen skal kunne springe villmann innendørs(lekeland,trollpark,trampolinepark osv) Men også for det sosiale. Barseltreff her er en gang i uken med noen matter. Absolutt ikke tilrettelagt for de som er eldre enn et par måneder. Anonymkode: 7cd18...3ef Jammen, finnes det så voldtsomt med boltreplasser innendørs andre steder da? Jeg bor i nå i Oslo (opprinnelig fra søre sunnmøre), og her ble åpen barnehage i bydelen lagt ned under korona. Uansett så var det bare noen få lekekasser og noen lekematter på gulvet og kun 20 stk fikk komme inn (du måtte trekke kølapp). Ellers er det jo fint lite annet enn babysang i kirke. Nå er jeg fra ytre søre sunnmøre selv og det lekeområdet for de aller minste småbarna på begge lekelandene i Ålesund er bedre enn noen andre steder jeg har vært i Norge (og vi har vært på de fleste). Så dere er heldige som har det i relativt kort reisevei. Hva med å skrive en melding til de som fikk barn på samme tid og høre om dere kan lage dere en privat lekegruppe? Det er det vi har endt opp med å gjøre selv om vi nå bor i Oslo. Anonymkode: 5d1e5...f56
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Crossfit i Volda og Family Sports Club (tidligere Topp Trening) i Ørsta har kurs for gravide og mor/baby. Har ikke gått der selv, men det er da noe. Er noe babysang også her i Ørsta har jeg sett, men har ikke erfaring med det heller. Vet ikke om så mye annet jeg heller egentlig, er fra ytre søre og bor i Ørsta. Anonymkode: c3003...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå