Gå til innhold

Er en pt på treningssenteret som jeg snakker litt med. Og jeg vurderer å ha han som pt, men han er så ekstremt kjekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig han som har kommet bort til meg, flere ganger. Jeg trener ofte når det er få folk til stede, og vi er mye på hils, elv om han har kunder. Det hender også at han kommer bort flere ganger for å slå av en prat.

Nå vurderer jeg å bruke han som en pt. Mannen vil ikke trene, han sitter bare hjemme etter jobb. I helgen ser han på idrett, mens jeg vil være mer ute nå som barna er såpass store.

Problemet er bare at denne pten er så innmari kjekk! Det ser ut som om han har godt definerte muskler, og jeg liker også tanken på at han kommer bort og prater. Jeg føler meg litt spesiell må jeg innrømme. Liker rett og slett oppmerksomheten han gir.

Nå vurderer jeg altså å bruke han som pt. Hva tenker dere? Er det riktig eller galt av meg?

Anonymkode: 3ff03...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sagt at du leker med ilden.

ville du likt om mannen hadde ei rålekker dame som pt? 

Anonymkode: 25d18...d39

• Liker 1
Skrevet

Da har han ihvertfall klart og selge seg inn hos deg, jeg hadde ihvertfall ikke gått for det. 
og er det bare derfor du vil ha han som PT ,eller er det og fordi du mener han er den beste i jobben sin der?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om. Er du redd for å være utro, hva mannen din vil si, eller å bli oppfattet som sugar mama -light? 

Anonymkode: 1d9d6...a0d

Gjest Raffalayla
Skrevet

Hvorfor ikke, trollmor fortjener jo god k*k, når alt trollfar gjør er å se på idrett i helgene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er egentlig han som har kommet bort til meg, flere ganger. Jeg trener ofte når det er få folk til stede, og vi er mye på hils, elv om han har kunder. Det hender også at han kommer bort flere ganger for å slå av en prat.

Nå vurderer jeg å bruke han som en pt. Mannen vil ikke trene, han sitter bare hjemme etter jobb. I helgen ser han på idrett, mens jeg vil være mer ute nå som barna er såpass store.

Problemet er bare at denne pten er så innmari kjekk! Det ser ut som om han har godt definerte muskler, og jeg liker også tanken på at han kommer bort og prater. Jeg føler meg litt spesiell må jeg innrømme. Liker rett og slett oppmerksomheten han gir.

Nå vurderer jeg altså å bruke han som pt. Hva tenker dere? Er det riktig eller galt av meg?

Tja.. jeg hadde nok ikke valgt en pt som jeg var tiltrukket av. Har en pt og mannen vil ikke trene. Men jeg syns mannen min er kjekkere . Pten er rett og slett ikke min type😅🤷‍♀️ er kjekk da, og hyggelig men jeg har Ingen interesse i ham som mann liksom

Så jeg synes du leker litt med ilden her

Anonymkode: 8e7d2...8de

Skrevet

Det er noen PTer som ligger med kundene, ja. Så hvis du vil være ei utro drittkjerring så dukker sikkert muligheten opp.

Anonymkode: 4c066...ea2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere?

I'm just a gigolo, everywhere I go
people know the part I'm playing.
Paid for every dance, selling each romance… 

Anonymkode: bad42...d95

• Liker 1
Skrevet

eller å bli oppfattet som sugar mama -light? 

Anonymkode: 1d9d6...a0d

:Nikke:

Anonymkode: bad42...d95

Skrevet

Dette er stadig vekk et tema her legger jeg merke til. Den kjekke pt som er så flørtende og damene faller som fluer. Så er det egentlig salgstriks. Se på han som en bilselger og vurder det selv. 

Anonymkode: 5ae2d...e13

Skrevet

Hvis du vil flørte ikke bruk han som pt. Han kan miste jobben da om han ber deg ut f eks så jeg hadde heller latt det være som nå for så lenge han ikke har vært pten din er det lov å date 

Anonymkode: fad15...3a7

Skrevet

I følge kg er det ingen som er så ettertraktet som PT og fastleger. Skrives stadig slike tråder.. 

Anonymkode: 3fd3e...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...